~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر در ادامه این رقابتها که با حضور ۲۳۴ تکواندوکار از ۵۰ کشور در سالن "یاشاردوغو" شهر سامسون در ترکیه جریان دارد امروز شنبه تیم ملی کشورمان سه نماینده داشت که خدابخشی هنوز به میدان نرفته ، حجی زواره یک مبارزه را به سود خود خاتمه داده و آرمین هادی پور هم از دور رقابتها کنار رفته است.

روز دوم مسابقات گرندپریکس آغاز و مبارزات تکواندوکاران سه وزن در حال برگزاری است. هادی پور، حجی زواره و خدابخشی نمایندگان کشورمان در روز دوم این رقابتها هستند.

در وزن وزن ۵۸- کیلوگرم آرمین هادی پور ۱۸ بر ۸  "مهمت دالوس" از ترکیه را در نخستین مبارزه شکست داد و سپس در پیکار با "شاو ژائو" از چین ۱۳ بر ۱۰ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفتا.

مسعود حجی زواره در وزن ۸۰- کیلوگرم دور نخست "مایکل فرناندز" از پرتقال را ۱۳ بر ۳ شکست داد. وی دور بعد تکواندوکاری از چین را پیش رو دارد. در این وزن خدابخشی دور نخست استراحت داشت.

فردا شنبه در  آخرین روز  از این دوره رقابتها علیرضا نصرآزادانی و ابوالفضل یعقوبی نمایندگان کشورمان هستند. علیرضا نصرآزادانی، در نخستین گام به مصاف "ماریو سیلوا" از پرتغال می رود و در صورت پیروزی باید با برنده دیدار قبرس و مکزیک رقابت کند.

ابوالفضل یعقوبی دیگر نماینده ایران در این وزن  ابتدا با "ماکسیم پوتوین" از کانادا مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری مقابل این بازیکن به مصاف نماینده انگلیس و اسپانیا می رود.

تیم ملی کشورمان تاکنون در این مسابقات توسط سجاد مردانی به یک نشان نقره دست پیدا کرده است. شکرانه ایزدی ، اکرم خدابنده ، امید عمیدی و آرمین هادی پور هم از جمع ۹ ورزشکار اعزامی کشورمان از دور رقابتها کنار رفته اند.