به گزارش پارس به نقل از ایسنا دیدار تیم‌های بارسلونا و آتلتیک بیلبائو از 30 دقیقه بامداد روز سه‌شنبه در ورزشگاه نوکمپ آغاز خواهد شد. دیدار رفت در سن مامس با حساب 4 بر صفر به سود بیلبائو به پایان رسید تا این تیم شرایط بسیار بهتری برای کسب سوپر جام اسپانیا داشته باشد.

لوئیس انریکه در مورد این دیدار گفت: اگر بخواهیم به نتیجه‌ای که در دیدار رفت به دست آمد، نگاه کنیم، سودی نخواهیم برد. تیم ما با همان شرایط همیشگی بازی خواهد کرد و تلاش می‌کند از همه ابزارش برای برتری استفاده کند. دیدار برگشت با بیلبائو چالش بسیار بزرگی برای ماست. این شانس را داریم که بتوانیم نتیجه بازی را برگردانیم. برای این کار باید بتوانیم از تمامی شانس‌هایی که روی دروازه حریف ایجاد می‌شود، بهترین استفاده را ببریم. در بیش از 18 دیدار فصل گذشته‌مان توانستیم 4 گل و یا بیش از 4 گل وارد دروازه حریفان کنیم. می‌خواهم بگویم پتانسیل این کار را داریم و می‌توانیم با روحیه بالایی که از تیمم سراغ دارم، موفق به انجام این کار شویم.

انریکه افزود: دیدار رفت را بسیار دقیق مورد آنالیز قرار دادم. برای من آن دیدار شکست 4 بر صفر نبود. تیم بیلبائو در دیدار رفت از اشتباه‌هایی که خودمان مرتکب شدیم، استفاده کرد و توانست 4 گل وارد دروازه‌مان کند. البته آنها شایسته کسب پیروزی بودند و تنها از اشتباه‌های ما استفاده کردند. اکنون کاری که باید انجام دهیم این است که شرایط را به سود خودمان برگردانیم. چالش بسیار هیجان‌انگیزی است و کاری است که تاکنون هیچ تیمی موفق به انجام آن نشده است. به شدت علاقمندیم این بازی زودتر آغاز شود. در این دیدار باید تلاش کنیم 4 گل بزنیم و هیچ گلی هم دریافت نکنیم. هر اشتباه ما در این دیدار می‌تواند به ضرر ما تمام شود. شرایط نوکمپ با سن مامس تفاوت بسیاری دارد. اگر آنها موفق به گلزنی شوند، ما مجبور هستیم 6 بار دروازه‌شان را باز کنیم که کاری بسیار دشوار خواهد شد.

انریکه در مورد انتقادهایی که پس از شکست مقابل بیلبائو به او وارد شد نیز گفت: انتقادها در شغل ما امری عادی به شمار می‌رود. اگر تیمی شکست بخورد، سرمربی و بازیکنان مورد انتقاد مردم و رسانه‌ها قرار می‌گیرند. کاری که باید انجام دهیم این است که از کنار این انتقادها رد شویم تا بتوانیم روی کاری اصلی که داریم، تمرکز کنیم. اهمیتی نمی‌دهم که این انتقادها عادلانه هستند یا نه. اگر پیروز شویم می‌توانیم به این که تیم‌مان توانسته یک بازی سخت را برگرداند به خودمان ببالیم. اگر پیروز شویم، همه با هم پیروز شده‌ایم و اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم باید انتقادها را پذیرا باشیم. به این فکر نمی‌کنم که تیمم در دیدار رفت تمرکز نداشته است بلکه به این می‌اندیشم که می‌توانیم با استفاده از کیفیت و توانایی بازیکنانی که در تیم‌مان داریم، نتیجه رقم خورده در دیدار رفت را جبران کنیم.

این که لیونل مسی روی فرم باشد برای بارسلونا یک امر بسیار مهم به شمار می‌رود. سرمربی بارسلونا در این خصوص هم اظهار داشت: یک روز پس از شکست سنگین مقابل بیلبائو همه بازیکنان ناراحت بودند اما تلاش کردیم با آنالیز آن بازی، به تمرین‌های متفاوتی بپردازیم. رفتارهای بازیکنان و کادر فنی کمی تغییر کرد. اکنون می‌توانیم به این فکر کنیم که می‌توانیم نتیجه را خیلی راحت برگردانیم.