به گزارش پارس به نقل از ایرنا، گودرز حبیبی مدیر کمپ زنده یاد حجازی درباره آخرین وضعیت آماده سازی این کمپ برای حضور دوباره آبی پوشان اظهارکرد: چمن کمپ یک مقدار آماده شده و از مهرماه تمرینات تیم در زمین چمن کمپ مرحوم حجازی انجام می شود. 

وی پیشتر درباره وضعیت زمین چمن کمپ مرحوم حجازی گفته بود: زمین چمن فعلا برای تمرین تیم آماده نیست و نیازمند ترمیم اساسی است. متاسفانه زمین چمن سفت شده است و اگر هم آب بدهیم 10 دقیقه بعد دوباره به حالت قبلی بازمی گردد. وی خاطرنشان کرد: یک تیم حرفه ای نمی تواند در این زمین تمرین کند زیرا بازیکنان ضربه می بینند .باید زیرسازی، کانال کشی و زه کشی زمین مورد بازنگری قرار گیرد و در شرایط حاضر زمین برای تمرین تیم آماده نیست. 

از امروز کار را به طور رسمی در کمپ مرحوم حجازی آغاز کردیم و بیشترین تمرکزم نیز روی زمین چمن کمپ است.حبیبی گفت: البته با پاشیدن مقداری کود، آبیاری و همچنین لکه گیری برخی نقاط، زمین موقتا برای تمرین تیم آماده می شود اما چمن مناطقی که لکه گیری شده بعد از مدت کوتاهی از بین می رود و شرایط به روال قبل باز می گردد بنابراین زمین کمپ باید به صورت اساسی ترمیم شود . کمپ مرحوم حجازی در اتوبان شهید باکری، بلوار فردوس غربی واقع شده است.