به گزارش پارس به نقل از کاپکریم باقری در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی ترکیه اظهار داشت: من در این دو هفته با اجازه باشگاه و خود برانکو به دنبال انجام کارهای شخصی ام بودم. به همین دلیل از اتفاقات پرسپولیس و همچنین بازی های دوستانه آنها اطلاعات زیادی ندارم.  شدیدا به دنبال این هستم کارهایم را سر و سامان بدهم تا در بازگشت تیم  مجددا در خدمت این تیم باشم.

وی درباره دیدار امروز با طاهری خاطرنشان کرد: برای کارهای شخصی ام امروز به دیدار طاهری آمدم و گفت و گوی کوتاهی با وی انجام دادم و همانطور که گفتم قرار شده قبل از بازگشت پرسپولیس کارهایم انجام شود تا بازگشت تیم در تمرینات شرکت کنم.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شود برای انجام کارهای شخصی اش قرار است به خارج از کشور سفر کند بیان داشت: نه این اتفاق دیگر نخواهد افتاد و من کارهایم را در ایران انجام می دهم تا برای حضور در تمرینات تیم هم مشکلی نداشته باشم.

وی در این باره که آیا به آینده این پرسپولیس امیدوار است یا خیر عنوان کرد: انسان همیشه به امید زنده است. پرسپولیس امسال تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و با توجه به انگیزه ای که در این بازیکنان سراغ دارم فکر می کنم امسال سال خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد.

باقری در پایان در خصوص اینکه فکر می کند این بازیکنان بتوانند در پرسپولیس خودشان را نشان دهند تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی کردن در این تیم کار هر کسی نیست. پس باید بتوانیم بسیار پرامید و با اعتماد به نفس بالا باشیم تا هواداران را خوشحال کنیم. فکر می کنم امسال سال خوبی برای هواداران رقم خواهد خورد.