منظور شما از پستی که در صفحه شخصی خود گذاشتید چه بود؟

نمی‌دانم دوستان چه توقعی دارند. من برای خودم آدم مستقلی هستم. همیشه هم گفتم منشأ دوستی من با امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی یا منصور پورحیدری استقلال بوده است. من یکی دوست دارم برای تیم محبوبم هرکاری بکنم.

در مراسم افطاری میرشاد ماجدی اتفاق خاصی افتاده بود که شما ناراحت شدید؟

امیدوارم دوباره سوءتفاهم نشود ولی وقتی دستم را به سوی امیر قلعه‌نویی دراز کردم خیلی سرد و بی‌روح با من دست داد.

حرف خاصی نزد؟

نه به جان خودم! شنیدم نوشتند قلعه‌نویی به من گفته برو با همان‌هایی که کار می‌کنی سلام و علیک کن و... در حالی که این‌طور نبود. هیچ حرفی بین من و امیر قلعه‌نویی رد و بدل نشد اما برخورد بسیار سردی داشت.

چرا؟

دلیلش را نمی‌دانم. من سال‌های قبل هم که دوستان از استقلال رفتند، از تیم‌های دیگر پیشنهاد همکاری داشتم اما شغل علی‌ نظری‌جویباری چیز دیگری است. شغل من مثل دوستان فوتبال نیست و به خاطر علاقه‌ام به استقلال آمدم تا کمک کنم. گفتم که در عین حال آدم مستقلی هستم، آدم کسی نیستم و به خاطر کسی این طرف یا آن طرف نمی‌روم.

اینکه نوشتید افطاری مهدی پرهام نمی‌روم تا این مراسم عزیز دستاویز دوستان نشود هم در همین راستا بود؟

بله، نمی‌خواستم اتفاقات مراسم افطاری میرشاد ماجدی تکرار شود. به خود مهندس پرهام هم زنگ زدم و عذرخواهی کردم. به هر حال بهتر بود در این مراسم حضور نداشته باشم.

شایعات حکایت از آن دارد که یک بار هم قبلاً بر سر آوردن آندرانیک تیموریان از تراکتورسازی به استقلال به مشکل خورده بودید.

لطفاً بنویسید من علی نظری‌جویباری با هیچ‌کس مشکلی ندارم. حالا آن موقع مسائلی در مورد انتقال آندو به استقلال پیش آمد ولی مشکلی نبود. شما دیدید سال قبل هم به قلعه‌نویی و استقلال در فصل نقل و انتقالات کمک کردم حالا هم بحث مظلومی یا قلعه‌نویی نیست بلکه به خاطر استقلال جلو آمدم و خواستم اگر بتوانم کمکی کرده باشم. امیر قلعه‌نویی رفت سپاهان، من ماندم و با مظلومی کار کردم. وقتی هم که پرویز مظلومی از استقلال جدا شد با قلعه‌نویی همکاری کردم. خداوکیلی و به جان بچه‌ام استقلالی‌ام. شما دیدید با واعظی‌آشتیانی کار کردم. با محمدحسین قریب و اولیایی کار کردم. با فتح‌ا...زاده همکاری داشتم و الان با افشارزاده هم دارم کار می‌کنم چون به تیم محبوبم علاقه دارم.

شنیدیم سرپرستی استقلال پیشنهاد شده و قبول نکردید؟

بله، 7 یا 8 سال قبل سرپرست بودم اما الان واقعاً مشغله کاری‌ام زیاد است. 4 سال قبل و همین امسال پرویز مظلومی خیلی اصرار کرد سرپرست باشم. خود منصور پورحیدری هم به من گفت امسال سرپرست باشم ولی قبول نکردم و از منصورخان تقاضا کردم خودش این مسئولیت را بپذیرد.

نقل و انتقالات تمام شود چه کار می‌کنید؟

من که قبلاً استعفا داده بودم. آمدم تا تیم را جمع کنم. بنویسید کامران منزوی زنگ زد و با حالت دستوری از من خواست بمانم و به استقلال در فصل نقل و انتقالات کمک کنم.

منزوی دقیقاً به شما چه گفت؟

گفت که زشت است رفته‌ای! حالا چه کسی تیم را ببندد؟ وقتی کامران منزوی این حرف را زد تصمیم گرفتم پا پیش بگذارم. الان هم استقلال که بسته شد و فصل نقل و انتقالات به پایان رسید می‌روم سرکار خودم.

یعنی چه؟!

یعنی اینکه قصد ندارم در استقلال بمانم. وظیفه‌ام جمع کردن تیم بود و حتی کامران منزوی سر من داد زد که در این مقطع به تیم محبوبم کمک کنم.

منزوی سر شما داد زد؟!

به هر حال سال‌هاست با یکدیگر رفیق هستیم و هر دو هم استقلالی. منزوی به من گفت که الان حق نداری بروی. فصل نقل و انتقالات است و موقع تیم بستن و... این داد و بیداد هم رفاقتی بود!

بگذریم، از سیدجلال حسینی چه خبر؟!

هیچی! باور کنید هیچ اطلاعی از شرایط سیدجلال یا آمدن و نیامدن او به استقلال ندارم.

امید ابراهیمی چه شد؟ قرار بود امروز (یک‌شنبه) با استقلال تمدید کند؟

اتفاقاً تماس گرفتم سر تمرین بود و گفت بعد از تمرین می‌آید و تمدید می‌کند.

ولی شنیدیم از سپاهان پیشنهاد خوبی دارد. سقف شما یک میلیارد و 200میلیون تومان است اما ظاهراً ابراهیمی رقم بیشتری می‌خواهد.

(باخنده) مشکلی نیست. امید بچه محل ماست و ان‌شاءا... همین امروز با استقلال تمدید می‌کند.