به گزارش پارس به نقل از کاپ حبیب گردانی درباره شرایط خودش اظهار داشت: متاسفانه مسئولان باشگاه تکلیفم را روشن نمی کنند. نمی دانم چه فکری می کنند که اینطور برخوردی انجام می دهند. مدیران باشگاه مشغول مذاکره با بازیکنان دیگر است و می خواهند اگر توافق حاصل نشد، به سراغ من بیایند!

وی درباره اینکه گفته می شود مسئولان تراکتورسازی با مهرداد جماعتی در حال مذاکره هستند، بیان داشت: فکر نمی کنم اینطور باشد چون شنیده ام مهرداد جماعتی با باشگاه فولاد خوزستان برای ماندن توافق کرده است. به هر حال شرایط موجود بی انصافی در حق من است.
مدافع تراکتورسازی ادامه داد: من تابع باشگاه هستم؛ به هر حال روی پیشانی ام ننوشته اند که باید تا آخر عمر در تراکتورسازی بمانم اما باید تکلیفم را روشن کنند. من با تراکتورسازی قرارداد دارم، تونی هم آمده و تمرینات شروع شده است. به هر حال من هم تنها نیستم، زن و بچه دارم و باید به آینده آنها نیز فکر کنم.
گردانی در پاسخ به این پرسش که چرا با مسئولان باشگاه تراکتورسازی تماس نمی گیرد، خاطرنشان کرد: زنگ زدن من فایده ای ندارد. چند هفته گذشته و دائما امروز و فردا می کنند. اصول جوانمردی حکم می کند به واسطه قراردادم با تراکتورسازی با تیم دیگری مذاکره نکنم. از سوی دیگر تیم های دیگر نیز بازیکنان مورد نظر خود را جذب می کنند. اگر مرا نمی خواهند هرچه زودتر بگویند. باشگاه هم برویم کسی پاسخگو نیست و فقط می گویند حل است! من نمی دانم دردم را باید چه کسی بگویم. اینطور که نمی شود، این نامردی است. الان هم نمی دانم چه باید بکنم.
وی افزود: خیلی ها می گویند به باشگاه برو و تکلیفت را روشن کن اما رفتنم به باشگاه فایده ندارد. اینکه بروم از صبح تا ظهر به باشگاه بروم، برای من رضایتنامه می شود؟ رفتارهای بدی با بازیکنان انجام می دهند.من همیشه به نظر مسئولان باشگاه احترام می گذارم و اگر مرا نمی خواهند هم زنگ بزنند و بگویند. 
گردانی همچنین گفت: من این همه مدت صبر کرده ام اما دیگر نمی توانم صبر کنم. اگر منتظر بمانم و در روز آخر مرا نخواهند تکلیف چیست؟ اگر از اینجا مانده و از آنجا رانده شوم، کسی جواب می دهد؟ آدم این رفتارها را که می بیند، ناراحت می شود. من 3 سال برای تراکتورسازی زحمت کشیدم اما نمی فهمم منظور آقایان چیست که اینقدر موضوع را کش می دهند. به هر کس هم زنگ می زنی جواب تلفن نمی دهد.
وی در پایان افزود: آقایان نماز می خوانند و روزه می گیرند. آیا با این رفتارها نماز و روزه شان قبول است؟ این همه ما را اذیت می کنند، خدا طاعاتشان را قبول می کند؟ من که از باشگاه پول نمی خواهم، می گویم زنگ بزنید و بگویید در تیم سال بعد نیستی تا برای آینده ام تصمیم بگیرم. ما که بچه نیستیم، برای خودمان شخصیت داریم و این رفتارها اذیتمان می کند.