به گزارش پارس به نقل از ایسنا علیرضا جهانبخش که فصل گذشته در باشگاه نایمخن هلند نمایش درخور توجهی از خود ارائه کرد، مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته است. باشگاه برایتون که در دسته اول فوتبال انگلیس حضور دارد، پیشنهاد خود را به باشگاه نایمخن فرستاد اما علیرضا پس از مشورت با کارلوس‌ کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این پیشنهاد را رد کرد.

جهانبخش اکنون با پیشنهاد سه باشگاه روبه‌روست: نوریچ از لیگ برتر انگلیس، سلتیک گلاسگو از لیگ برتر اسکاتلند و آیندهوون از لیگ فوتبال هلند. البته در خبرها گفته شده است که باشگاه آلکمار از هلند نیز خواهان امضای قرارداد با بازیکن 21 ساله تیم ملی فوتبال ایران است.

یک پایگاه اینترنتی درباره جهانبخش نوشت: «بر اساس اعلام SoccerNews، علیرضا جهانبخش پس از ابراز علاقه باشگاه آیندهوون هلند به او دوست دارد به این تیم برود. این بازیکن 21 ساله که در طول فصل پیش و در 31 بازی برای نایمخن موفق شد 13 گل به ثمر برساند، به نظر می‌رسید هفته گذشته راهی برایتون در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس خواهد شد. سران باشگاه هم با مبلغ انتقال جهانبخش موافق بودند اما در هر حال این بازیکن جوان راضی به این انتقال نشد. بر اساس خبرهای منتشر شده در رسانه‌های هلند، علیرضا منتظر انتقال به آیندهوون است و دوست دارد باز هم در لیگ فوتبال هلند باقی بماند.

این مساله بدان معنا خواهد بود که قضیه انتقال علیرضا جهانبخش به دو تیم دیگر در فوتبال انگلیس نیز منتفی است. باشگاه‌های سلتیک اسکاتلند و نوریچ نیز برای امضای قرارداد با او ابراز تمایل کرده بودند.

سلتیک گلاسگو مدت‌هاست جهانبخش را زیر نظر دارد و می‌خواهد او را به گلاسگو ببرد و نوریچ هم که امسال به لیگ برتر انگلیس رسیده است، برای امضای قرارداد با این بازیکن کناری ابراز علاقه کرده بود. با توجه به این که جهانبخش پیشنهاد برایتون را رد کرده است و با اعلام این که دوست دارد در فوتبال هلند باقی بماند، به نظر می‌رسد آیندهوون بتواند بالاتر از سلتیک و نوریچ قرار گرفته و در نهایت با جهانبخش قرارداد ببندد.»