به گزارش پارس به نقل از کاپ مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی گفت: طبیعی است که یک بازیکن در سطح ملی نمی آید در لیگ یک بازی کند.
مرتضی حسن پور در رابطه با شایعه حضور مهرداد پولادی در نیروی زمینی که در برخی از رسانه ها مطرح شده، اظهار داشت: به هیچ وجه این خبر صحت ندارد. اصلا ما از پولادی هیچ خبری نداریم و نمی دانیم که چه زمانی قرار است به ایران بازگردد. در ضمن اگر این بازیکن به ایران بیاید، قطعا مقصدش لیگ یک نخواهد بود.
وی ادامه داد: در شرایطی که پولادی به ایران بازگردد و بخواهد سرباز شود، به یکی از تیمهای لیگ برتری که نظامی هستند می رود. ملوان و تراکتورسازی چنین شرایطی دارند و نمی دانم این شایعه از کجا به وجود آمده است. طبیعی است که یک بازیکن در سطح ملی نمی آید در لیگ یک بازی کند.
مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی همچنین تصریح کرد: فکر می کنم با این شایعه ها یکسری می خواهند پولادی به ایران بازنگردد و از این بترسد که سرنوشت خوبی در انتظارش نیست. من امیدوارم هر چه سریعتر مشکل این بازیکن رفع شود.
حسن پور در پایان در خصوص اینکه کدام بازیکنان سربازی که کارتشان باطل شده بود را جذب کردند، گفت: سعید حلافی، آرمان شهداد نژاد و توحید غلامی از مطرح ترین بازیکنان سربازی هستند که ما جذبشان کردیم و سایرین اکثر لیگ یکی هستند. باشگاه نیروی زمینی هیچ وقت به دنبال بازیکن اسمی نبوده است.