به گزارش پارس به نقل از ایسنا مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید منتظر است تا به دیدار طاهری برود تا پس از آن در تمرینات این تیم شرکت کند.

کریم باقری درباره عدم حضورش در تمرینات تیم پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: منتظر تماس باشگاه هستم تا با من تماس بگیرند و به دیدار آقای طاهری بروم. باید گفت‌و‌گویی را با ایشان انجام دهم و بعد از صحبت با ایشان و حل شدن مشکلاتم به تمرینات پر‌سپولیس بروم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با برانکو ایوانکوویچ مشکلی دارید؟ گفت: خیر. من مشکلی با برانکو ندارم و این موضوع شایعه‌ای است که رسانه‌ها آن را منتشر می‌کنند.

باقری در پاسخ به این سوال که آیا برانکو درباره لیست بازیکنانی که به باشگاه پر‌سپولیس داده است با شما مشورت کرده است یا خیر؟ گفت: با من مشورتی نکرده است. البته فرقی هم نمی‌کند که مشورت کند، زیرا همان لیستی را که به باشگاه داده‌اند را نتوانسته‌اند تا به امروز جذب کنند. امیدواریم هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر مشکلات برطرف شود و باشگاه بتواند بازیکنان مدنظر مربی را جذب کند.

او در پایان خاطر‌نشان کرد: همان طور که گفتم منتظر تماس باشگاه هستم تا به پر‌سپولیس بروم و جلسه‌ای را با آقای طاهری برگزار کنم. به من گفته‌اند که با من تماس خواهند گرفت، ولی تا این لحظه با من تماسی نگرفته اند.