به گزارش پارس به نقل از فارس علیرضا رضایی‌ منش در مورد اضافه شدن به کادر فنی تیم ملی ووشو بزرگسالان، اظهار داشت: بنده سال‌ها در رشته کشتی فعالیت کردم و هیچ شناختی از ووشو ندارم و تنها مبارزات ووشوکاران را از تلویزیون تماشا کرده‌ بودم. به هیچ عنوان مستقیم با این رشته تماسی نداشتم.

وی در مورد اینکه چطور شد از رشته کشتی به یک باره به کادر فنی تیم ملی ووشو اضافه شدید، گفت: یک هماهنگی بین این فدراسیون کشتی و ووشو انجام شده و قرار است بنده در بحث درگیری که نزدیک به فنون کشتی است با تیم ملی ووشو همکاری کنم. با بحث ضربات در ووشو آشنا نیستم و فقط قرار است در اجرای فنون کشتی تیم ملی ووشو را کمک کنم.

مربی جدید تیم ملی ووشو در مورد اینکه آیا شناختی با قوانین این رشته دارید یا خیر، گفت: پیش از اینکه بخواهم با این فدراسیون همکاری کنم به هیچ عنوان شناختی از قوانین این رشته نداشتم، اما با حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی جلسه‌ای برگزار کردم که او تقریبا قوانین اولیه را به من توضیح داد. طی این چند روز دو جلسه با تیم ملی جوانان تمرین کرده‌ام و دو جلسه دیگر نیز  هفته آینده در تهران اردو دارند که در کنار آنها حضور خواهم داشت. در تمریناتی که داشتیم روی ریزه‌کاری‌هایی مثل سرشاخ، زیرگیری و بدل‌هایی که در زیرگیری وجود دارد کار کردیم. امیدوارم بتوانم به تیم ملی ووشو کمک کنم. البته زمان برای تمرین با جوانان خیلی کم است اما بزرگسالان با توجه به اینکه یکم مرداد ماه اردوهایشان آغاز می‌شود و آبان ماه راهی مسابقات جهانی می‌شوند ما زمان بیشتری داریم و امیدوارم که بتوانم تجربیاتم را در اختیار آنها قرار بدهم.

رضایی منش در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد:  هر رشته‌ای برحسب توانایی‌هایی که دارد برای موفقیت خود درخواست می‌دهد. بنده کاملا در جریان نیستم که آیا پیش از این مربیان تیم ملی کشتی با این فدراسیون همکاری داشته‌اند یا خیر اما شنیده‌ام که در یک مقطع کوتهای یک مربی کشتی با تیم ملی ووشو همکاری می‌کرده است. در حال حاضر نیز بنده با تصمیم مسئولان فدراسیون کشتی برای فعالیت در این رشته قبول همکاری کرده‌ام.

علیرضا رضایی منش در جام جهانی کشتی سال 1992 عضو تیم ملی ایران بوده و سال 1993 مدال برنز مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در مغولستان را برگردن آویخته است.
رضایی منش مدال طلای مسابقات دانشجویان جهان در سال 1998 را در کارنامه دارد.
وی از سال 1383 عضو کادر فنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشتی بوده و سال گذشته توانسته تیم جوانان را در رسیدن به قهرمانی جهان پس از 19 سال، کمک کند.
وی هم اکنون به عنوان عضو کمیته فنی مربیان فدراسیون کشتی نیز فعالیت می کند.