به گزارش پارس به نقل از تسنیم معرفی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه و ابقای سه عضو این هیئت مدیره که پیش از این حمیدرضا سیاسی نقش عمده‌ای در حضور آنها در باشگاه پرسپولیس داشت نشان می‌دهد مدیرعامل پیشین این باشگاه علاقه‌مند است دوباره تأمین هزینه‌های باشگاه پرسپولیس را برعهده بگیرد.
حمیدرضا سیاسی به ابهاماتی که در خصوص هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل این باشگاه وجود دارد، پاسخ داد.
* تسنیم: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد شما نقش زیادی در انتخاب بعضی از اعضای آن داشته‌اید...
اجازه دهید راجع به پرسپولیس هیچ حرفی نزنم. من فعلاً قصد مصاحبه ندارم.
* تسنیم: اما مشخص است که نقش شما در این انتخاب‌ها خیلی پررنگ است. چرا نمی‌خواهید شفاف‌سازی کنید؟ 
آیا کسی در این مورد چیزی به شما گفته است؟
*‌ تسنیم: خیر، شواهد نشان می‌دهد شخص شما پشت این قضیه هستید.
نه، تصور شما اشتباه است. صحبتی در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با من نشده است.
* تسنیم: به نظر می‌آید شما چون قانوناً نمی‌توانید سمتی در باشگاه پرسپولیس برعهده بگیرید ترجیح می‌دهید به طور مستقیم با این باشگاه همکاری نکنید. آیا واقعاً اینطور است؟
اتفاقاً برعکس، من هر سمتی بخواهم می‌توانم در باشگاه پرسپولیس برعهده بگیرم. من منع قانونی برای گرفتن هیچ پستی ندارم، چرا که در هیچ دادگاهی محکومیت ندارم. چرا نتوانم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شوم؟ البته خودم نمی‌خواهم این سمت را قبول کنم، چون حساسیت‌هایی در خصوص من وجود دارد. همین حساسیت‌ها شاید باعث شود پرسپولیس در آینده آسیب ببیند.
* تسنیم: به همین خاطر ترجیح می‌دهید فردی از سوی شما به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شده و برنامه‌های‌تان را در این باشگاه پیش ببرد؟
نه من ترجیح می‌دهم دخل و تصرفی در باشگاه پرسپولیس نداشته باشم.
* تسنیم: تصور اینکه شما با توجه به آن همه برنامه‌هایی که در باشگاه پرسپولیس داشتید و هزینه‌هایی که انجام دادید در حال حاضر هیچ علاقه‌ای به کار در این باشگاه نداشته باشید سخت است! 
اتفاقاً به خاطر علاقه زیادم به پرسپولیس است که نمی‌خواهم در این باشگاه دخل و تصرفی داشته باشم، چرا که ممکن است همان اتفاقاتی که پارسال برای من در باشگاه پرسپولیس رخ داد و این باشگاه خیلی ضرر کرد مجدد پیش آمده و به باشگاه پرسپولیس ضربه بزنم.
* تسنیم: به نظر شما در هیئت مدیره فعلی باشگاه پرسپولیس فردی هست که بتواند از نظر مالی به این تیم کمک کند یا برنامه اقتصادی داشته باشد؟ 
حتماً وزارت ورزش در این مورد تمهیدات لازم را اندیشیده است. شما در این مورد کوچک‌ترین تردیدی نداشته باشید.

* تسنیم: در واقع منظور ما هم همین است و تمهیداتی که از آن صحبت می‌کنید یعنی اینکه شما پشت این قضیه هستید.
اگر قرار بود من پشت قضیه باشم حتماً با من از سوی وزارت ورزش صحبت می‌شد. در این زمینه هیچ توافقی بین من و وزارت ورزش صورت نگرفته است.
*‌ تسنیم: منکر این نمی‌شوید که اخیراً جلسات زیادی را با امیررضا خادم داشته‌اید؟
من فقط یکی دو بار با خادم جلسه داشتم. تا آنجا که من می‌دانم این هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را نصرالله سجادی انتخاب کرده است.
*‌ تسنیم: آیا قرار است برای باشگاه پرسپولیس اسپانسر جدیدی تعیین شود؟
من فکر کنم اقدامات لازم در این مورد انجام شده است.
* تسنیم: چرا باشگاه پرسپولیس بر خلاف آنچه که قبلاً تصور می‌شد ابتدا هیئت مدیره‌اش معرفی شد و در این هیئت مدیره هیچ اثری از اسپانسر جدید نیست؟
بگذارید برای شما توضیح دهم. یک باشگاه تا زمانی که مدیرعامل نداشته باشد نمی‌تواند با اسپانسری قرارداد امضا کند. ابتدا باید هیئت مدیره مشخص می‌شد و بعد کارهای دیگر صورت می‌گرفت. بعد از انتخاب مدیرعامل، خواهید دید در قدم دوم مدیرعامل معرفی می‌شود و در مرحله سوم اسپانسر هم انتخاب خواهد شد. 
* تسنیم: صحبت‌های شما نشان می‌دهد کاملاً از اتفاقاتی که قرار است در پرسپولیس رخ دهد مطلع هستید!
نه این نیازی به اطلاعات نداشت. من راه حل قانونی را برای شما توضیح دادم.
* تسنیم: اما اسپانسر باشگاه استقلال را وزارت ورزش مشخص کرد و  این طور به نظر می‌آید که شما هم از سوی وزارت ورزش این مأموریت را پیدا کرده‌اید که تأمین هزینه‌های باشگاه پرسپولیس را بر عهده بگیرید؟!
در مورد استقلال شرایط به گونه‌ای دیگر پیش رفت و در خصوص پرسپولیس شرایط متفاوت است. بدون هیچ شک و تردیدی به شما می‌گویم که اگر قرار بود در پرسپولیس کار کنم خیلی محکم به شما می‌گفتم که این کار را انجام خواهم داد، دقیقاً مثل قبل که خیلی محکم به سؤالات پاسخ می‌دادم و واهمه‌ای از اینکه این قضیه امروز و فردا شود، نداشتم. تردید نداشته باشید در خصوص اتفاقات اخیر هیچ صحبتی با من نشده است.
تسنیم: در رابطه با حضور دوستان‌تان در هیئت مدیره پرسپولیس چه نظری دارید؟
دوستان من همه جا هستند. افتخار می‌کنم که دوستانم در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار هستند و نظر دیگری در این مورد ندارم.
تسنیم: پس در حقیقت هرگونه همکاری را با پرسپولیس رد می‌کنید؟
نه من هیچ‌گونه همکاری با باشگاه پرسپولیس را رد نمی‌کنم اما این را که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواهم شد و هیئت مدیره را من انتخاب کرده‌ام، رد می‌کنم. این دو قضیه خیلی با هم متفاوت است. به هر حال باشگاه پرسپولیس در برخی مواقع در شرایطی قرار می‌گیرد که نیاز به کمک مالی دارد و من به خاطر عشق و علاقه‌ام به این باشگاه به وظیفه خود عمل می‌کنم.
تسنیم: از ابتدا هم منظور ما همین بود و اینکه شما به عنوان حامی باشگاه پرسپولیس به نوعی پشت این تیم خواهید بود.
اگر بتوانم برای باشگاه پرسپولیس مفید باشم حتماً به این باشگاه با جان و دل کمک خواهم کرد.
تسنیم: پس در آینده حتماً این کار را خواهید کرد؟
چنانچه تشخیص دهند نیاز به حضور و کمک من است از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
تسنیم: پس بازگشت دوباره شما را به باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گوییم!
ممنون از لطف شما.