به گزارش پارس به نقل از فارس بهرام افشارزاده در خصوص جلسه امروزش که با وزیر ورزش داشت عنوان کرد:من روزی 4 بار با وزیر جلسه دارم چون کارهایمان به هم مرتبط است.

وی افزود: شما فکر می‌کنید من روزانه با وزیر حرف نمی‌زنم؟ چرا. ما با توجه به کارهایی که در وزارت داریم با هم جلساتی را برگزار می‌کنیم اما این مسائل رسانه‌ای نمی‌شود چون چیز مهمی نیست.

افشارزاده با تاکید بر اینکه در نشست امروز با محمود گودرزی پیرامون استقلال بحثی نکرد گفت: حرفی نزدیم چون آقای سجادی پیگیری کارها هستند.وقتی خودم نمی‌دانم کجا هستم چرا باید در این مورد اظهار نظر کنم.امور مربوط به استقلال را هم آقای سجادی پیگیری می‌کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود از سمت خود کناره گیری کرده اما فعلا کارها را تا انتخاب هیات مدیره جدید پیش می‌برد گفت:این صحبت‌ها همیشه هست ولی جالب اینجا است که همه از آسمان ریسمان می‌بافند.من یک کلمه در مورد آقای مایلی کهن صحبت کردم  آقایان گفتند افشارزاده پرسپولیسی است!واقعا این حرف‌ها خنده دار است. من این همه سال در ورزش هستم و معلوم است که با خیلی ها ارتباط دارم.

وی افزود: شما از تمام ورزشکاران ایران سوال کنید که آیا در این 30 سال با من ارتباط داشتند یا خیر؟ اما این درست نیست که از یک حرف کلی شایعه ساخته شود. من با آقای مایلی کهن و خیلی های دیگر به واسطه سالها حضور در ورزش دوست هستم و از همه آنها در کارم مشورت می‌گیرم.مگر می‌شود این همه سال در ورزش حضور داشت اما با فدراسیون‌ها در ارتباط نبود.باور کنید روزها اینقدر کار دارم که نمی دانم به کدام امور برسم اما اینکه هر روز شایعه شود که من می‌روم یا من هستم کار خوبی نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که سرانجام تکلیف سرمربی استقلال چه شد گفت: اول باید هیات مدیره مشخص شود و بعد در این مورد نظر داد. البته ما منتظر تصمیم آقای منصوریان هم هستیم و اگر نشد سراغ گزینه های خارجی خواهیم رفت.من این حرف را چند بار در طول این هفته تکرار کردم.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا با منصوریان به توافق رسیده که چنین اظهار نظری می کند گفت: ما خواستار این مربی بودیم و نامه هم نوشتیم اما باشگاه نفت قبول نکرد. بعد از این اتفاق و صحبتی که با آقای قنبرزاده داشتم دیگر حرفی رد و بدل نشد و همه چیز را به گذشت زمان گذاشتیم. الان هم شنیده ام آقای منصوریان با باشگاه نفت جلسه دارد که من از این جلسه بی اطلاعم و دلیل آن را هم نمی دانم.

وی در پایان گفت‌و‌گو با فارس در خصوص اینکه سرانجام تکلیف کادر فنی و هیات مدیره استقلال کی‌ مشخص می‌شود گفت: امروز صبح هم اعلام کردم تکلیف استقلال باید طی همین امروز یا فردا مشخص شود.