به گزارش پارس به نقل از فارس مسعود معینی در مورد وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: من 15 روز است که از اوضاع باشگاه خبر ندارم. در واقع کسی به ما زنگ نمی زند. من به طور جدی از افشارزاده و آقای سجادی گلایه دارم. محترم تر بود که با اعضای هیات مدیره چنین برخوردی نمی کردند.

وی افزود: قشنگ این بود که اگر هم می خواستند ما در هیات مدیره نباشیم بعد از اتمام مسابقات به ما زنگ می زدند و در جلسه ای از اعضا خداحافظی می کردند و می گفتند که می خواهیم خودمان همه تصمیمات را بگیریم. پس هیات مدیره برای چه کاری است؟

معینی ادامه داد: من فکر می کنم وزارت ورزش برای اینکه به باشگاه استقلال احاطه بیشتری داشته باشد تصمیم گرفت افشارزاده را به وزارت ببرد. ما واقعا سر از کارهای افشارزاده درنمی آوریم. در شخصیت خودم هم نمی بینم که بخواهد تماس بگیرم و گلایه کنم. جالب است که برای انتخاب سرمربی به روشن زنگ زدند تا نظر بدهد ولی از ما به عنوان عضو هیات مدیره نپرسیدند. البته به من دو بار تماس گرفته شد که به جلسه بروم ولی به دلیل اینکه در دانشگاه استاد یار دانشجویان بودم و باید در جلسه دفاع شرکت می کردم نتوانستم در جلسه شرکت کنم ولی بعد از آن دیگر تماسی با من برقرار نشد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه افشارزاده خودش در حال تصمیم گرفتن است ادامه داد: من از آقای سجادی به عنوان استاد خودم در دانشگاه و همچنین دکتر گودرزی این توقع را داشتم که وقتی مسئولیت دو باشگاه را گرفته اند به اعضا احترام می گذاشتند. من شنیده ام که با منصوریان به توافق رسیده اند که ما از آن بی خبر هستیم. حتی در مورد اینکه منصوریان سرمربی شود یا نه با ما مشورتی نشد.

معینی تصریح کرد: واقعا وضعیت باشگاه پرسپولیس و به خصوص استقلال در ابهام است. بازیکنانی که می خواهند در استقلال بمانند قطعا به اولین چیزی که فکر می کنند مسائل مالی است. مثلا شهباززاده که دانشجوی خود من در این ترم بود اولین سوالی که از من پرسید این بود که وضعیت مالی و مطالباتش چه می شود. بازیکنان هم حق دارند و دوست ندارند هر سال که قرارداد امضا می کنند پول سال قبل خود را نگرفته باشند.