به گزارش پارس به نقل از کاپ مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: اگر من برای بازگشت به پرسپولیس دعوت شدم، فقط به خاطر سابقه ای که دارم، بوده است. 

امیر عابدینی در خصوص اینکه چه زمانی قرار است اعضای هیات مدیره پرسپولیس از سوی وزارت ورزش مشخص شوند، اظهار داشت: مطمئنا تا امشب این نفرات از سوی وزارت ورزش اعلام خواهند شد و باشگاه پرسپولیس، اعضای جدید هیات مدیره خود را خواهد شناخت. 
وی ادامه داد: البته من نباید زیاد در این خصوص صحبت کنم چون یک تنه جلوی یک جریان عظیم ایستاده ام و هواداران هم به من انرژی مثبت می دهند. در شرایطی که عده ای دوست ندارند پرسپولیس به مقصد برسد و جلوی ما سنگ اندازی می کنند بهتر است کمی با صبر جلو بروم.
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص پلمب باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: این اتفاق برای استقلال زشت نیست، بلکه برای فوتبال ایران زشت است که درب باشگاه مردمی استقلال پلمب شود و دوستانی که ادعای دلسوزی برای فوتبال دارند حالا بیایند جواب بدهند. شانسی که ما آوردیم این است که خود فیفا به هم ریخته وگرنه مطمئنا آنها هم این مسائل را دنبال می کردند و عواقب بدتری در انتظار فوتبال ایران بود. 
وی عنوان کرد: باید اضافه کنم در همین فیفا، پرسپولیس چند پرونده خطرناک دارد که باید هر چه سریعتر روی آن اقدام شود و اگر بخواهم به طور کلی بگویم هر کسی بخواهد به باشگاه پرسپولیس بیاید واقعا مصیبت دارد.
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص مطلب اینستاگرامش که شائبه مدیرعاملی اش را به وجود آورد، تصریح کرد: نمی دانم چه چیزی نوشته ام که این همه حاشیه برایم به وجود آورد. فقط گفتم نمی شود ریز گفت که چه کسی مدیرعامل می شود. من فقط گفتم وقتی بحث مدیریت پیش می آید من هم یکی از گزینه های مدیرعاملی هستم و این به خاطر عقبه ام است نه اینکه من الان مدیرعامل شده ام. 
وی در خصوص اینکه با توجه به اختلافش با خادم آیا اکنون به وزارت نزدیک شده است، گفت: بنده برای نزدیک شدن به هیچ مسئولی هیچ تلاشی نکردم. اگر من برای بازگشت به پرسپولیس دعوت شدم، فقط به خاطر سابقه ای که دارم، بوده است. 
عابدینی در پایان در خصوص اینکه علی پروین از طرف شما برای پیشنهاد اسپانسری به وزارت ورزش رفته بیان داشت: من در جریان نبوده ام و باید این را بگویم پروین یک مسیر را طی می کند، من یک مسیر دیگر را طی می کنم و دیگران یک مسیر دیگر، مسیر من و پروین جدا هست اما در انتها با هم تطابق دارد.