به گزارش پارس به نقل از خبر ورزشی در حالی که پرسپولیسی‌ها با شادمانی از حضور سیدجلال در این باشگاه، عکس حسینی را کنار نژادفلاح و دست در دست قائم‌مقام موقت باشگاه منتشر کردند و مدعی شدند با سیدجلال برای بازگشت به پرسپولیس توافق کرده‌اند، به نظر می‌رسد نباید تا قبل از امضای قرارداد رسمی و ثبت قرارداد در هیأت فوتبال، سیدجلال را پرسپولیسی دانست.
اتفافاً ديروز يكي از مديران سابق مجموعه سرخ هم با مديران فعلي پرسپوليس تماس گرفت و به آنها گفت فريب سيدجلال را نخوريد. مقصد او پرسپوليس نيست. او فقط مي‌خواهد شما مشكل مالياتش را حل كنيد.

برابر با شنيده‌هاي ما اين شخص به پرسپوليسي‌ها گفته: «اگر يادتان باشد پارسال هم وقتي رويانيان از پرسپوليس رفت و عليرضا رحيمي به عنوان مديرعامل باشگاه معرفي شد، سيدجلال گفت اگر مطالبات فصل قبل من را بدهيد، قراردادم را تمديد مي‌كنم و مي‌مانم اما همين كه رحيمي طلب او را داد، از پرسپوليس به قطر رفت.

حالا هم به خاطر مالياتش مي‌گويد پرسپوليسي هستم و به پرسپوليس مي‌آيم اما همين كه مشكل مالياتي‌اش را حل كنيد، موضوع عوض مي‌شود و احتمالاً او به سپاهان مي‌رود.» اما به نظر شما اين شخصي كه با پرسپوليسي‌ها تماس گرفته و به آنها گفته فريب حسيني را نخورند، چه هدفي را دنبال مي‌كند؟!

مديران پرسپوليس منكر اين تماس هستند و براي آنكه به توافق‌شان با سيدجلال خدشه‌ وارد نشود، هيچ حرفي از دريافت اين هشدار نمي‌زنند اما شخصي كه به مديران پرسپوليس هشدار داده، مي‌گويد: «من هنوز هم يك پرسپوليسي هستم و دوست ندارم هيچ بازيكني با احساسات هواداران پرسپوليس بازي كند. پرسپوليسي‌ها بايد حواس‌شان را جمع كنند.

سيدجلال براي پرسپوليس يك وزنه دفاعي ايده‌آل بود اما اگر يادتان باشد پارسال كه پرسپوليس به او احتياج داشت، نماند و همين كه مطالبات خود را گرفت، رفت. الان هم بهتر است پرسپوليسي‌ها پرداخت مالياتش را به ثبت قراردادش در هيأت فوتبال منوط كنند و تا سيدجلال با آنها قرارداد نبسته، ماليات را پرداخت نكنند چون شنيده‌ام از دو باشگاه ايراني متمول پيشنهاد دارد.»