به گزارش پارس به نقل از ورزش سه بازیکن پدیده مشهد یکی دیگر از بازیکنانی است که به اداره مالیات گله دارد. او که دو روز پیش قصد سفر داشته متوجه شده مالیاتش را در زمانی که در باشگاه پاس بوده پرداخت نکرده و به همین دلیل از سفر بازماند.

محمد غلامی در این رابطه گفت: برای اینکه مالیات پرداخت کنم، راهی همدان شدم تا کارهایش را انجام بدهم. من همیشه در هر جا که بازی کرده ام سعی کردم مالیات ها را چک کنم. دو روز پیش داشتم با همسرم به مسافرت خارج از کشور می‌ رفتم. هنگامی که ساک هایمان را تحویل دادند به ما خبر دادند که ممنوع الخروج شده ایم.

او در مورد اینکه این فصل در پدیده می‌ ماند یا جدا می‌ شود ادامه داد: 5، 6 پیشنهاد خیلی خوب دارم. خدا را شکر یک تیم خارجی هم برای من پیشنهاد فرستاده، فعلا دارم استراحت می‌ کنم و منتظر هستم تا ببینم چه پیش می‌ آید. صبر می‌ کنم تا در نهایت یک تصمیم خوب بگیرم.

این بازیکن با اشاره به اینکه سند سهام هایی که باشگاه پدیده به بازیکنان داده است را گرفته افزود: من سند سهامم را دارم، پیامکش هم برای من آمد، مدارکش را هم فرستادم 4 نفر از بچه های پدیده نیز مدارکشان را گرفته اند، بالاخره این مساله تیری است در تاریکی فقط اینجا نگران این هستم که با توجه به اینکه سهام گرفته ایم و پولی دریافت نکرده ایم چگونه باید مالیاتش را پرداخت کنیم.