به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین بهرام افشارزاده از اینکه درباره اش نوشته اند او از دشمن شماره یک قلعه نویی مشورت می گرفته به شدت دلخور است.

صبح سه شنبه یکی از روزنامه های ورزشی نوشته بود بهرام افشارزاده گفته از محمد مایلی کهن مشورت می گرفته و بعد این طور استنباط کرده بود که او از بزرگترین دشمن قلعه نویی مشورت می گرفته است. اما افشارزاده به کلی با دو موضوع طرح شده در این مطلب مشکل دارد. ابتدا درباره جنس مشورت گیری از مایلی کهن و دیگری استفاده از دشمن قلعه نویی. او در این باره به خبرآنلاین می گوید:«بابا من واقعا دلخورم. دوستان رسانه ای باید بیشتر اخلاق را رعایت کنند و حرمت کسوت ما را هم بکنند. پرسیدند شما از آقای مایلی کهن مشورت هم می گرفتید یا با ایشان در این مدت ها در تماس بودید ، من گفتم بله. اما کی بحث این بوده که چه حرفی بین ما رد و بدل شده است؟»
او سپس می گوید:«ببینید من 50 سال است در این ورزش کار می کنم ، محمد مایلی کهن سالها همکارم در اداره کل تربیت بدنی بوده و معلوم است من با او در ارتباط باشم ، حالش را بپرسم ، او حال مرا بپرسد و حرف بزنیم اما این کجایش به معنای توطئه است؟ خود امیر قلعه نویی در همه سال هایی که در استقلال نبودم ، با من رابطه ای عمیق داشته ، کم در بحث تیم ملی از او حمایت کردم؟ همین سال قبل ، خودش می تواند شهادت بدهد که همیشه تا پایان قرارداش ، حامی او بودم. »
افشارزاده که تقریبا با همه جامعه ورزش در ارتباط است ، می گوید ورود به چنین دعواهایی و دامن زدن به بحث هایی که واقعی نیستند تنها حرمت ها در فوتبال را از بین می برد.