به گزارش پارس به نقل از تسنیم آندره‌آ پیرلو که پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال یوونتوس مقابل بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا و از دست رفتن قهرمانی تیمش نتوانست اشک‌های خود را کنترل کند، در این رابطه به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: در مورد اینکه می‌گویند اشک‌های من به خاطر خداحافظی با یوونتوس بوده است، باید بگویم که اینطور نیست بلکه ناراحتی من به خاطر شکست برابر بارسا بود. این فرصتی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا بود و احتمال اینکه چنین شانسی دوباره به من روی بیاورد، خیلی کم است.

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس هم در تمجید از هافبک 36 ساله بانوی پیر عنوان کرد: آندره‌آ شناسنامه فوتبال ایتالیا و البته شناسنامه باشگاه یوونتوس است. به نظر من اشک‌های پیرلو قابل درک است، بازیکنی که در سال‌های اخیر احساسات قوی به ما منتقل کرد و این حق را دارد که احساساتش را بروز دهد. به هر حال فصل به پایان رسید، از فردا هم با بازیکنانی که در فصل نقل‌و‌انتقالات در کانون توجه هستند، مذاکرات‌مان را آغاز خواهیم کرد.
وی در ادامه افزود: یافتن جانشین برای پیرلو کار ساده‌ای نیست. ما بازیکنانی نظیر کلودیو مارکیزیو داریم و آلگری هم توانایی یافتن گزینه‌های دیگر را دارد. همانطور که می‌دانید ما برای خط میانی با سامی خدیرا در حال مذاکره هستیم ولی تا زمانی که هیچ چیز قطعی نشده است، نمی‌توانم چیزی را اعلام کنم. در صورت به خدمت گرفتن خدیرا خط میانی یووه تقویت خواهد شد.