به گزارش پارس، منصور پورحیدری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و وضعیت مدیریتی این باشگاه گفت: واقعا من نمی‌توانم به هیچ سوالی پاسخ بدهم چرا که هیچ چیزی مشخص نشده است. ظاهرا شنیده‌ام آقای سجادی گفته‌اند می‌خواهد تغییراتی درهیات مدیره ایجاد کند که ما هم منتظر هستیم  ببینیم سرانجام تکلیف چه می‌شود.

وی در خصوص مذاکره‌اش با مربیان داخلی استقلال گفت:‌این مسئله مربوط به هفته گذشته بود و وقتی آقای سجادی به جای آقای خادم مسئولیت کار را پذیرفتند همه چیز متوقف شد و من هم روند کار را به همان حالت قبل نگه داشتم تا شرایط مشخص شود. می‌دانید که مذاکره با مربیان نیازمند پشتوانه مالی و بحث اسپانسر است و البته ما هنوز خودمان هم نمی‌دانیم که در استقلال حضور داریم یا نه. شاید اصلا خود من هم برای فصل بعد نباشم و کسی از سرنوشت و آینده خود مطلع نیست.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کردند: همه بهتر می‌دانند خیلی زمان را از دست دادیم و باید منتظر باشیم تا ببینیم صاحب این باشگاه چه کسی است من قبول دارم زمان را از دست دادیم  ولی وقتی وضعیت خودمان را نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. شاید دوستان بیایند و تیم مدیریتی جدید اصلا بخواهد کار خود را به شکلی دیگر آغاز کند.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا طوری صحبت می‌کند که انگار در تیم هیات مدیره فصل بعد حضور ندارد، گفت: در اواسط صحبت‌هایم گفتم که چیزی مشخص نیست و شاید من هم نباشم ولی آدم‌ها مهم نیستند و مهمترین چیز این است که تکلیف استقلال روشن شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تغییرات در هیات مدیره فردا صورت بگیرد یا خیر گفت: من چیزی اطلاع ندارم ولی آنطور که از شواهد پیداست طی چند روز آینده و در هفته جاری همه چیز مشخص می‌شود.فقط این را بگویم که من چند روز روند مذاکرات را متوقف کردم تا همه چیز مشخص شود.