به گزارش پارس به نقل از تسنیم هرایر مگویان در گفت و گویی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس، درگیری‌‌های اواخر بازی، ماندن یا رفتنش از استقلال و ... صحبت کرد.

* تسنیم: چرا استقلال باز هم مقابل پرسپولیس شکست خورد؟
ظاهرا استقلال نفرین شده است چون مانند چند دیدار اخیر، بازی خوبی انجام دادیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم و بازنده از زمین خارج شدیم. در طول فصل نتایج مناسبی نگرفتیم و با توجه به اینکه دربی برای هواداران حیثیتی بود، تلاش کردیم با برد پرسپولیس هواداران را خوشحال کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.
* تسنیم: هواداران استقلال از این شکست ناراحت هستند...
حق دارند ناراحت باشند. انتظارات از تیمی که هواداران پرشماری دارد، خیلی زیاد است و به معنای واقعی شرمنده آنها شدیم.
* تسنیم: چه اتفاقی افتاد که پس از پایان بازی با بازیکنان پرسپولیس درگیری پیدا کردی؟
درگیری خاصی پیش نیامد. وقتی متوجه درگیری حنیف عمران‌زاده با دروازه‌بان حریف درگیر شدم، به سمت‌شان رفتم تا آنها را جدا کنم ولی فکر کنم شماره 20 پرسپولیس من را هُل داد. به این بازیکن گفتم که چرا هل می‌دهی که کمی درگیری پیش آمد.
* تسنیم: دلیل اشک ریختنت در رختکن به خاطر شکست بود؟
در هر تیمی بازی کردم نسبت به پیراهن آن تیم تعصب داشتم. پس از پایان بازی با پرسپولیس وقتی متوجه ناراحتی هواداران شدم به خاطر ناراحتی‌شان اشک ریختم و حسرت می‌خوردم که چرا برنده نشدیم.

* تسنیم: شاهرخ بیانی مدعی شده که بازیکنان استقلال کم‌کاری کردند. چه نظری داری؟
اگر بازیکن وجدان داشته باشد و از تیمی حقوق بگیرد، بعید است دست به چنین کاری بزند و بخواهد کم‌کاری کند. هر بازیکنی این کار را بکند، دور از جوانمردی است و بعید می‌دانم بازیکنان استقلال چنین کاری کرده باشند.
* تسنیم: قراردادت با استقلال چند ساله است؟
قراردادم 2 ساله و سال دوم آن توافقی است.
* تسنیم: دوست داری در استقلال بمانی یا بروی؟
دوست دارم در استقلال بمانم ولی با توجه به شرایطی که وجود دارد، بعید می‌دانم در این تیم بمانم. فصل به پایان رسیده است و دوست دارم مطالباتم را بگیرم تا با آرامش در تمرینانت تیم ملی کشورم حضور داشته باشم. در طول فصل مشکلات زیادی داشتم و اگر شرایط بخواهد این گونه ادامه داشته باشد نه تنها من، بلکه کل تیم دچار مشکل می‌شوند.