به گزارش پارس به نقل از فارس شاهین نصیری‌نیا در مورد اظهارنظر علی مرادی مبنی براینکه الان وقت حاشیه و حاشیه‌سازی برای وزنه‌برداری نیست گفت: آقای مرادی! حاشیه خود شما هستید و خود شما حاشیه‌ها را ساختید و آنها را آفریدید. یادتان رفته 5 سالی که رضازاده رئیس فدراسیون بود چقدر حاشیه ساختید و مصاحبه و انتقاد کردید؟

وی ادامه داد: در این چند سال که دبیر کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا بودید چوب اختلاف شما با رضازاده را فقط وزنه‌برداری خورد. در حال حاضر هم که رئیس فدراسیون شده‌اید 4 نفر آدم غیر مسئول را روی کار آوردید بدون اینکه نظر کمیته فنی را خواسته باشید و اینها حاشیه هستند.

نصیری‌نیا گفت: در کمیته فنی یکسری افراد متشخص و خوب حضور دارند اما حرف اول و آخر را خود شما می‌زنید ضمن اینکه خیلی دوست دارم در مورد دبیر فدراسیون که می‌گویید سابقه دارد، رزومه‌اش را رو کنید.

وی تاکید کرد: امکاناتی که گفته می‌شود وزنه‌برداری قزوین دارد کجاست؟ آنها حتی یک قهرمان هم به کشور معرفی نکردند. می‌گویند دبیر فدراسیون در 6 مسابقه داوری کرده اما چه کسی حکم داوری به او داده. آقای مرادی شما برایش حکم زدید آن هم برای کسی که در داخل کشور هم قبولش ندارند.

وزنه‌بردار سابق تیم ملی گفت: رزومه کاری به حرف نیست بلکه باید مستند صحبت کرد. از 7، 8 سال گذشته یک وزنه‌بردار از استان قزوین وزنه‌برداری کشور معرفی نشده که قهرمان کشور باشد. جالب اینکه تیم قزوین یک سال در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کرد که آن هم با قرض کردن وزنه‌بردار بود! اگر رزومه به این است پس کسانی که درس خواندند و سال‌ها با بدبختی خاک وزنه‌برداری را خوردند کجای کار هستند؟

وی یادآور شد: حاشیه را شما آفریدید. تیمی که رفت و 4 مدال المپیک گرفت اما شما و عواملت هر جا نشستید این مدال‌ها را زیر سوال بردید. اینها حاشیه است. 5 سال با وزنه‌برداری ایران مبارزه کردید چون با حسین رضازاده لج بودید و چشمتان به جایگاه او بود.