به گزارش پارس به نقل از ایسنا مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه در این دور هم این دو باشگاه واگذار نمی شوند، تاکید کرد: این نوع واگذاری بهترین شیوه برای سر کار گذاشتن طرفداران دو تیم است.

صادق درودگر روش واگذاری استقلال و پرسپولیس را شیوه درستی ندانست و ادامه داد: در دور چهارم هم این دو باشگاه واگذار نمی‌شوند، چرا که شیوه درستی را انتخاب نکرده‌اند. این هم روشی برای سر کار گذاشتن طرفداران دو باشگاه است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به درآمدزا نبودن این دو باشگاه، گفت: استقلال و پرسپولیس فقط برند هستند و در حال حاضر که باشگاه‌ها حقوق خود را به درستی دریافت نمی‌کنند، بدون شک درآمدزا هم نخواهند بود.

وی ادامه داد: باید ابتدا ساز و کار واگذاری را آماده می‌کردند و بعد از اینکه مطمئن شدند استقلال و پرسپولیس می‌توانند روی پای خود بایستند و نیازی به کمک مالی ندارند، آن‌ها را هدف‌دار و با برنامه واگذار می‌کردند.

درودگر درباره بهترین شیوه واگذاری این دو باشگاه، خاطرنشان کرد: اگر به گذشته نگاهی بیندازیم می‌بینیم که شرکت‌ها و ارگان‌های بزرگ باشگاهداری می‌کرده اند و از این طریق هم تبلیغات خود را انجام داده‌اند. برای مثال در گذشته بانک ملی، تراکتورسازی، ذوب آهن، مس، نفت و ... با حضور در فوتبال و برنامه‌ریزی دقیق به موفقیت هم رسیده‌اند.

وی تاکید کرد: برای اینکه این دو باشگاه هم درآمدزا و با برنامه شوند، باید آن‌ها را به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ واگذار کنیم تا بر اساس یک سیستم دقیق اداره شوند. بعد از مدتی این دو باشگاه صاحب برنامه و قوانین دقیق می‌شوند و می‌توانند روی پای خود بایستند.