به گزارش پارس به نقل از ورزش سه تردیدی نیست که مثلث تهاجمی بارسلونا که تا بدینجای فصل در همه رقابت ها، 111 گل به ثمر رسانده، نقش بسیار موثری در بازگشت بارسا به روزهای اوجش ایفا کرده است. کاتالان ها به کمک این مثلث، هم اکنون مدعی قهرمانی در سه جام هستند و ممکن است برای دومین بار در تاریخ خود، سه گانه را کسب کنند. 


با این حال بارسلونا فقط مثلث مسی، سوارز و نیمار ملقب به MSN نیست. اگر بخواهیم به یک مثلث تاثیر گذار دیگر در این تیم اشاره کنیم، می توانیم از اینیستا، بوسکتس و آلوس یاد کنیم. مثلثی هرچند نامنظم اما در این اواخر فصل،در قسمت راست زمین، بارها حریفان بارسلونا را دچار سردرگمی کرده و سرمنشا گل های فراوانی بوده است. 

در این میان، اینیستا در بسیاری از مقاطع فصل، اسیر تغییر تاکتیک انریکه شده بود؛ بطوریکه کمتر از همیشه نقش موثر او در گل های بارسلونا را شاهد بودیم اما در دو ماه گذشته، با دگرگونی در ایده های انریکه، بار دیگر شاهد بازگشت اینیستا به روزهای اوجش بودیم. 

بارسلونا حداکثر 6 بازی دیگر تا انتهای فصل پیش رو دارد، امید انریکه پس از مثلث MSN تهاجمی خود، به مثلث درخشان اما بی سر و صدای دومش دوخته شده است.

01028599