به گزارش پارس به نقل از مهر، در ادامه رقابتهای تکواندو بین‌المللی فجیره امارات امروز جمعه تیم تکواندو ایران سه نماینده داشت که هر سه با شکست رقبای خود به دیدار پایانی رسیدند و یک طلا و دو نقره کسب کردند.

در وزن ۷۴- کیلوگرم هر دو نماینده ایران به دیدار پایانی رسیدند. علیرضا نصرآزادانی در رقابتهای امروز «جانی لانتین» از فنلاند (۹-یک)، «یرزان ابیل» از قزاقستان (۹-۲) و «نورلان میرزایف» از قزاقستان (۱۳- یک) را شکست داد و به بازی پایانی رسید.

مسعود حجی‌زواره دیگر نماینده ایران در این وزن «سعید استیو» از روسیه را ۷ بر ۴، «اناس اداربه» از امارات را ۹ بر ۸ و «تئودور جورجیو» از بلغارستان را با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ از پیش رو برداشت و به دیدار نصر در بازی نهایی رفت. دیدار نهایی این وزن به دلیل آسیب دیدگی حجی‌زواره برگزار نشد تا نصر به مدال طلا برسد و حجی زواره نقره بگیرد.

هادی مستعان دیگر نماینده ایران بود که در وزن ۵۴- کیلوگرم به بازی پایانی رسید، در این مرحله به مصاف «مراد لاچاروی» از بلژیک رفت و در پایان مبارزه نزدیک در راند طلایی نتیجه را به حریف واگذار کرد و نقره گرفت. وی برای رسیدن به مرحله فینال، پس از یکدوره استراحت، برابر ۳ نماینده از کشور افغانستان به برتری دست یافته بود.

بدین ترتیب نصر ۱۰ و مستعان و حجی‌زواره هر کدام شش امتیار در راه کسب سهمیه المپیک به جمع امتیازات خود اضافه کردند.