به گزارش پارس به نقل از  خبرآنلاین؛ در دقیقه 71 بازی پرسپولیس و گسترش فولاد، سوشا مکانی روی یک ارسال ساده میلاد جهانی گل بدی خورد، خیلی هم بد خورد و خودش هم قبول دارد. کسی که داعیه تیم ملی دارد نباید چنین گل‌هایی بخورد! آنچه ما را وادار به پیدا کردن سوشا مکانی کرد، خداحافظی این دروازه‌بان در اینستاگرام از پرسپولیس بود. بهتر است خودتان این مصاحبه را تا پایان بخوانید و قضاوت کنید.

* این خداحافظی‌ات در اینستاگرام از پرسپولیس، جدی است یا اینکه...
بنویسید جدی جدی است. پرسپولیس یا جای من است یا نیلسون! نه او تمرکز و آرامش دارد و نه من. شما توجه داشته باشید که من دروازه‌بان تیم فولاد قهرمان بودم و نیلسون هم گلر همین پرسپولیس نایب‌قهرمان بود. من در نیم‌فصل دوم پارسال فقط 4 گل خوردم و نیلسون هم رکورددار کلین‌شیت بود. پس کارنامه ما معلوم است. اینکه گل‌های بدی می‌خوریم نشان از نداشتن تمرکز ماست.
* این حرف‌ها یک نوع فرار به جلو نیست؟!
نه، من قبول دارم گل خیلی بدی خوردم، کسی که داعیه تیم ملی دارد نباید چنین گل‌هایی بخورد. اصلاً دوست نداشتم این اتفاق بیفتد. به پرسپولیس آمدم تا پیشرفت کنم اما از همان روز اول یکسری که منافع‌شان به خطر افتاده بود اجازه ندادند با تمرکز کامل کارم را دنبال کنم.
*منظورت نیلسون یا نزدیکان او است؟
نه، طفلکی نیلسون چه گناهی دارد؟ شما بروید فیلم اولین بازی من مقابل نفت تهران را ببینید. اصلاً مرا تشویق نکردند. مگر سوشا مکانی از آمریکا آمده است؟ به آقایان باج ندادم و از همان اول توی کارم گذاشتند. تمرکزم را به هم زدند تا به امروز برسم. نمی‌خواهم اسم ببرم اما معلوم است چه کسانی در پرسپولیس زد و بند می‌کنند. آنها می‌خواستند بازيكن خودشان را بیاورند ولی...
* بگذار جور دیگری بپرسيم؛ اگر سوشا مکانی جای منتقدان و هواداران پرسپولیس بود، بعد از گل بدی که خورده باید چه انتقادی از سوشا مکانی می‌کرد؟
دست تمام هواداران پرسپولیس و منتقدان را می‌فشارم. حق دارند از سوشا مکانی انتقاد کنند اما شرایط مرا هم در نظر بگیرند. کجای دنیا یک گلر با یک اشتباه به نیمکت فرستاده می‌شود؟ اصلاً من نه، خود نیلسون هم تمرکز ندارد. دیدید او پارسال داشت کارش را می‌کرد چون مطمئن بود در هر حالت گلر اول است اما امسال چه من و چه نیلسون در طول بازی هزارتا فکر می‌کنیم. اگر گل شد چی؟ اگر این توپ از دستم در رفت چی؟ اگر خروج اشتباه کردم چی؟!
* پس می‌خواهی بگویی دلیل گل بسیار بدی که از گسترش فولاد خوردی همین بود؟
دقیقاً، دروازه‌بانان پرسپولیس امروز آرامش ندارند. من می‌روم تا حداقل نیلسون آرامش داشته باشد. من ماندم و جنگیدم اما دیگر فایده‌ای ندارد.
* به استقلال که نمی‌روی؟
من جایی می‌روم که تمرکز داشته باشم. باورتان نمی‌شود یک مربی پس از عقد قرارداد من با پرسپولیس گفت سوشا دیوانه‌ای که به این تیم رفتی. من برای تو 2 برابر پرسپولیس پول می‌گرفتم اما برای من پول مهم نبود. دنبال پیشرفت بودم اما با این شرایط نمی‌شود.
* در پایان حرفی با هواداران پرسپولیس نداری؟
از قول من بنویسید سوشا مکانی پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارد اما راه دیگری ندارد. بمانم هم خودم خراب می‌شوم و هم به پرسپولیس لطمه می‌زنم!