سینا عشوری هافبک سابق ذوب آهن اصفهان، در مورد پیوستنش به تیم تراکتوسازی تبریز گفت: وقتی صحبت حضورم در تراکتورسازی مطرح شد از این موضوع خوشحال شدم. تبریز شهری است که مردم آن فوتبال را می‌فهمند و هوای فوتبالیست‌های‌شان را دارند. من هم امیدوارم که به این تیم بزرگ کمک کنم تا در نهایت به قهرمانی لیگ برتر برسد.

139211021120222531961173


وی ادامه داد: قرار شده تا از نیم فصل دوم برای تراکتورسازی تبریز بازی کنم. البته باید تأکید کنم که خود باشگاه تراکتورسازی با نظام وظیفه برای حضور من و ماهینی در این باشگاه صحبت کرده است. به نوعی امریه ما را نظام وظیفه برای باشگاه تراکتورسازی صادر کرده است.
هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد که در کنار آنها حضور رسول خطیبی هم بسیار مؤثر است. امیدوارم با کمک همدیگر یک قهرمانی دلچسب را برای تراکتورسازی و مردم شهر تبریز به ارمغان بیاوریم.
عشوری در پاسخ به این سؤال که برای پیوستن به تراکتورسازی چقدر پول گرفته، اظهار داشت: هیچ قرارداد مالی با تراکتورسازی نبستم و فقط مانند دیگر سربازها ماهی 150 هزار تومان پول می‌گیرم! این پول حتی هزینه موبایل من هم نمی‌شود اما برای من هواداران تراکتورسازی و این تیم مهم هستند چون تراکتورسازی یک برند است. امیدوارم بتوانم مقابل هواداران تراکتورسازی رو سفید شوم