به گزارش پارس، محمد پنجعلی در گفتگو با مهر، در خصوص جدایی محمد نوری و رضا نورمحمدی از پرسپولیس و ناراحتی آنها از این موضوع، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من یکی، دو روز پیش با این بازیکنان صحبت کردم. حرف از جدایی آنها نبود. شاید نوری و نورمحمدی به خاطر مسائل مالی و مطالباتشان از فصل گذشته ناراحت بوده‌اند.

وی درباره اینکه نوری گفته "پنجعلی به ما اعلام کرد در فهرست دایی قرار نداریم"، اظهار کرد: من چنین چیزی نگفتم و احتمالا برداشت اشتباهی صورت گرفته است. من دنبال حل مشکلات مالی فصل گذشته بازیکنان بودم و بحثی در این خصوص نداشتیم!

سرپرست پرسپولیس همچنین درباره عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات بازیکنان، خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست چند بازیکن جذب کنیم. شاید با بعضی از بازیکنان خودمان به توافق نرسیم و مجبور شویم بازیکنان دیگری را جذب کنیم. تلاش ما این است که نظر کادر فنی را جلب کنیم. خوشخبتانه علی دایی هم از نقل و انتقالات پرسپولیس راضی است.

پنجعلی با بیان اینکه پرسپولیس شنبه هفته آینده عازم اردوی اردبیل خواهد شد، درباره زمان بازگشت نیلسون کوریا دروازه بان این تیم به ایران، گفت: طبق صحبت‌هایی که با نیلسون داشتیم او باید تا آخر این هفته و قبل از سفر تیم به اردبیل خودش را به ما برساند.