به گزارش پارس به نقل از مهر، مهدی شریفی شامگاه سه شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل السد قطر و دوبار گلزنی برای تیم اصفهانی در این بازی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تنها می گویم که خدا را شکر می کنم که توانستم در پیروزی تیمم در این بازی موثر باشم و دست هواداران را می بوسم که برای تشویق به ورزشگاه فولادشهر آمدند.

وی افزود: تلاش کرده ام و لطف خدا نیز شامل من شده که توپ هایم وارد دروازه می شود و امیدوارم که در ادامه نیز به تیم کمک کنم.

مهاجم تیم سپاهان درباره الگوگیری اش از بازیکنان سپاهان تاکید کرد: من از بازیکنان سپاهان الگوگیری می کنم و بازیکنان بزرگی در این تیم هستند که با وجود موفقیت های بسیار، هرگز مغرور نشدند و من نیز راه آنها را ادامه می دهم.

وی درباره بالا نزدن لباسش در بازی امروز بعد از گلزنی بیان داشت: به من گفته بودند که اگر لباسم را در این بازی بالا بزنم، جریمه می شوم و به همین دلیل شعار زیر لباسم را نشان ندادم.

شریفی با بیان اینکه نباید مقابل الهلال احساسی بازی کنیم، گفت: ما باید در آن بازی با هوش بازی کنیم و تلاش کنیم که با پیروزی از زمین خارج شویم و من نیز تلاش می کنم که در این بازی گلزنی کنم و نقشی در پیروزی تیمم داشته باشم.