بازی با الاهلی؟

به گزارش پارس به نقل از ورزش سه، یکی از بدترین روزهای ما بود. ما واقعاً بدشانس بودیم و انصافاً باخت حق ما نبود و اگر کسانی که بازی را دیده باشند می توانند گواهی دهند که حق ما جز برد چیزی نبود اما فوتبال است و هزاران اتفاق و حوادث بازی که ما هم حرفه ای هستیم و آن را می پذیریم اگرچه سعی می کنیم جبران کنیم.

هادی بعد از بازی گویا گریه کردی؟

خب واقعاً این باخت خیلی ناحق بود و من بدجوری اعصابم خورد شد نتوانستم جلوی اشکهایم را بگیرم و به طور غیر ارادی گریه ام گرفت.

سرمربی الاهلی هم از خوشحالی تورا بغل کرد چیزی هم به تو گفت؟

خب ایشان واقعاً باور نمی کرد که ما را در اصفهان برده است و برای همین هم بعد از بازی از خوشحالی به سراغ من امد و بغلم کرد و گفت واقعاً حق ما مساوی هم نبود و فقط باید شما می بردید.

از گروهتان صعود می کنید؟

خب در گروه ما همه چیر برعکس شده است شما باور کنید که الهلال عربستان قوی ترین تیم گروه ماست اما می بینید که این تیم در انتهای جدول است و من فکر می کنم همه تیمها برای صعود شانس دارند و ما هم می توانیم از این گروه صعود کنیم.

قهرمانی در لیگ؟

تا زمانی که بازی داشته باشیم شانس داریم و من فکر می کنم ۵تیم بالای جدول می توانند به قهرمانی فکر کنند ما هم تا روز آخر تلاش خودمان را می کنیم و مطمئن باشید برای قهرمان شدن تمام تلاش خودمان را می کنیم تا هواداران خودمان را شاد کنیم.

بازی با سایپا؟

خب این تیم واقعاً از تیمهای خوب لیگ امسال است و در اکثر بازیها توانسته برای حریفانش دردسر ساز شود ما تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم آنها را شکست دهیم و الان همه چیز را فراموش کرده ایم و فقط به این بازی فکر می کنیم.