به گزارش پارس به نقل از مهر، حمید سوریان در حاشیه مراسم سه شنبه تجلیل از مدال آوران بازی های المپیک لندن اظهارداشت: از زمان بازی های المپیک تا به امروز ما ورزشکاران که در این بازی ها موفق به کسب مدال شدیم از هم دور بودیم و کاملا از یکدیگر بی خبر؛ حداقل خوبی این مراسم این بود که محفلی را ایجاد کرد تا دوباره دور هم جمع شویم.

وی تصریح کرد: دل مان حسابی برای یکدیگر تنگ شده بود. خوشحالم که در این مراسم مدال آوران المپیک را دوباره دیدم و از حال و روز آنها باخبر شدم. امیدوارم دوباره شرایطی ایجاد شود تا بتوانیم یکدیگر را ببینیم و خاطرات مان را زنده کنیم. دراین مراسم که خاطرات المپیک لندن و موفقیت هایی که در آن داشتیم، حسابی برای مان زنده شد.

کشتی گیر فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم که در المپیک لندن موفق به کسب مدال طلا شد، خاطرنشان کرد: ۲۰ ماه از المپیک می گذرد. مراسم تقدیر از مدال آوران این بازی ها باید خیلی زودتر از اینها برگزار می شد. اما همینکه بازهم برگزار شد خوب است. از این بابت خوشحالم.

سوریان تصریح کرد: اینگونه مراسم ایجاد نشاط و همدلی در میان ورزشکاران المپیکی می شود. امیدوارم این موضوع انگیزه ای شود برای همه ورزشکاران تا با جدیت و تلاش بیشتر خود را برای بازی های آسیایی پیش رو و مسابقات مهم دیگر آماده کنند.