به گزارش پارس به نقل از تسنیم، لوکاس پودولسکی که بخش زیادی از فصل جاری را به دلیل مصدومیت خانه نشین بوده است مدتی است که دوباره به توپچی های لندن ملحق شده و به تدریج در حال رسیدن به آمادگی کامل است و به همین دلیل اطمینان دارد که می تواند ژرمن ها را در جام جهانی همراهی کند. پودولسکی ۲۸ ساله که پارگی همسترینگ او را از ماه آگوست سال ۲۰۱۳ تا ابتدای ژانویه ۲۰۱۴ خانه نشین کرده بود، در فصل جاری تنها در ۵ بازی در ترکیب اصلی آرسنال قرار گرفته و این در حالی است که تنها ۳ ماه دیگر تا جام جهانی ۲۰۱۴ باقی مانده است. با این حال او همین زمان را هم برای اثبات دوباره توانایی هایش به یواخیم کافی می داند.

مهاجم پیشین بایرن مونیخ که ۱۱۱ بازی ملی در کارنامه دارد، در آستانه دیدار دوستانه تیم ملی آلمان و شیلی در اشتوتگارت اظهار داشت: من از بابت دعوت شدن به اردوی تیم ملی آلمان نگرانی نداشته ام، ندارم و نخواهم داشت چون فکر می کنم به اندازه کافی از حضور در تیم ملی تجربه دارم. من برای آلمان بازی های فراوانی انجام داده ام و در تورنمنت های فراوانی شرکت کرده ام.

پودولسکی افزود: آنقدر اطمینان دارم که بگویم از بودن در کنار تیم واقعاً لذت می برم و هرکاری که از دستم برآید انجام می دهم تا در جام جهانی حضور داشته باشم. بعد از مدتی طولانی که به خاطر مصدومیت خانه نشین شده بودم، اکنون دوباره در آمادگی کامل به سر می برم. من با مربی و هم تیمی هایم در آرسنال صحبت کرده ام. از عملکردم در تمرینات و بازی هایی که به میدان رفته ام راضی هستم. باید ببینیم در هفته های آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد اما من اطمینان دارم که در جام جهانی بهترین بازی هایم را ارائه خواهم کرد. باز هم می گویم که نگران دعوت نشدن به تیم ملی نیستم.

تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم های پرتغال، غنا و آمریکا همگروه است.