به گزارش پارس به نقل از مهر، تغییر و تحولات در باشگاه صبا همزمان با مشکلات مالی این تیم صورت گرفته است. طبق اعلام مسئولان باشگاه صبا، سید رضا دهناد رئیس هیات مدیره این باشگاه به خاطر مشکلات مالی از سمت خود استعفا داده و حسن رضوی به جای وی انتخاب شده است. شرایط بد مالی باشگاه صبا تا حدی است که مدیرعامل این باشگاه هم تهدید به کناره گیری از سمت خود کرد. محمدرضا کشوری فرد، درباره مشکلات مالی باشگاه صبا اظهار کرد: بازیکنان حق دارند ناراحت باشند. در استان هیچ کار خاصی برایمان صورت نگرفته است و مسئولان قدمی برای تیم بر نداشته اند.

وی با بیان اینکه سید رضا دهناد به خاطر مشکلات مالی از سمت خود استعفا داده است، گفت: دهناد تلاش کرد تا برای تیم پول جور کند ولی وقتی نتوانست از سمت خود کنار رفت. در حال حاضر حسن رضوی به جای دهناد رئیس هیات مدیره باشگاه شده ولی وی هنوز حکم رسمی دریافت نکرده است.

مدیرعامل باشگاه صبا در ادامه با تاکید بر اینکه به خاطر مشکلات مالی دارد زجر می کشد، تصریح کرد: کار در این شرایط سخت است. اگر مسئولان نخواهند، من هم نمی توانم کار خاصی انجام بدهم و از مدیرعاملی باشگاه استعفا می دهم. احتمال گرفتن این تصمیم زیاد است چون آبروی خودم را بیشتر دوست دارم.

کشوری فرد در پایان گفت: شاید مسئولان جدید استان تیم لیگ برتری صبا را نمی خواهند و منتظر سقوط آن هستند. همانطور که گفتم در صورت تداوم این روند از سمتم استعفا خواهم داد.