به گزارش پارس به نقل از بانک ورزش، علی لطیفی و پژمان جمشیدی که میهمانان امروز برنامه فوتبال برتر بودند، قبل از آغاز بازی دو تیم ملوان و استقلال، هر کدام جداگانه در مورد تیمهای خود صحبت کردند.

وقتی نوبت به لطیفی رسید او گفت: « استقلال هم خیلی مشکل داشت اما با وجود شرایط بد مالی وارد حاشیه هایی که برای پرسپولیس به وجود آمد نشد. یکی از این دلایل این است که خود امیر قلعه نویی هم هیچ پولی از باشگاه نگرفته و این موضوع باعث شد بازیکنان هم اعتراضی به این مساله نداشته باشند و به اعتصاب فکر نکنند. »


پیشکسوت استقلال که رابطه خوبی با قلعه نویی دارد، به علی دایی حمله کرد و دریافت مبلغ بالا از سوی او را دلیل اعتصاب بازیکنان پرسپولیس دانست.


لطیفی در صحبت هایش حسابی از قلعه نویی تمجید کرد که او مانند دایی پول زیادی نگرفته و بازیکنان استقلال به خاطر همین که دیدند او پول نگرفته اعتصاب نکردند.


مردم انتظار داشتند لطیفی که حسابی به دایی تاخته بود، در پایان بازی هم در مورد نحوه بازی استقلال صحبت کند اما لطیفی در پایان بازی هم اعلام کرد قلعه نویی هیچ نقشی در این باخت نداشت.


لطیفی بعد از شکست سنگین استقلال گفت: « من در این فصل همواره منتقد استقلال و بازی های این تیم بودم و همانطور که از ابتدای فصل هم می گفتم الان هم تاکید می کنم که استقلال تیمی است که آوراژ سنی آن بسیار بالاست و در یک کلام برای قهرمانی پیر است. تیمی با این همه بازیکن سن بالا نمی تواند قهرمان شود اما همین که این تیم در زمره مدعیان قهرمانی قرار دارد از هنر و توانائی های بالای امیر قلعه نویی است. »


لطیفی ادامه داد: « همانطور که امیر قلعه نویی در فصل ۸۳-۸۲ بازیکنان پا به سن گذاشته را از استقلال کنار گذاشت و در این تیم جوانگرایی کرد و سه سال بعد قهرمان شد و تا همین امروز هم استقلال نان همان جوانگرایی را می خورد، باید یک بار دیگر هم این کار را در استقلال انجام دهد. البته اگر فصل بعد هم در استقلال باقی بماند. »