به گزارش پارس به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولان، امین الله مانی خاطرنشان کرد: برای شرکت در مسابقات جهانی که سال ۲۰۱۵ برگزار می‎ شود، نیاز است کلاس بندی وزشکاران در دو مرحله مورد تایید قرار بگیرد. اولین رویداد پیش رو مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی است و در نظر داریم قبل یا بعد از مسابقات کره، در تورنمنتی که مورد تایید CPISRA باشد شرکت کنیم تا کلاسبندی ها مورد تایید قرار بگیرد.

وی ضمن مثبت بودن شرایط اردوی برگزار شده فوتبال هفت نفره گفت: بیشترین تمرکز ما در این اردو بر جمع شدن ورزشکاران و انجام بازی بود، چرا که به دلیل طولانی شدن فاصله اردوها، نیاز بود ملی پوشان به صورت گروهی کار کنند و به همین منظور یک بازی دوستانه با تیم جوانان استیل آذین هم ترتیب دادیم.

رئیس انجمن فوتبال هفت نفره افزود: با توجه به تغییر قوانین فوتبال و نیز اضافه شدن ۵ ورزشکار جدید به ترکیب تیم ملی، نیاز است که کلاسبندی افراد قدیمی مجددا چک شده و کلاسبندی افراد جدید هم مورد تایید قرار بگیرد که این مساله باید در دو رویداد برون مرزی اتفاق بیافتد.

الله مانی گفت: در نظر داریم با فراهم شدن شرایط، دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی را در نیمه اول اسفند برگزار کنیم و در صورت امکان این روند به صورت مرتب تکرار شود.

اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه در کمپ تیم های ملی ورزشگاه آزادی برگزار شد.