به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، زین الدین زیدان بازیکن اسطوره ای و فرانسوی باشگاه رئال مادرید که هم اکنون دستیاری کارلو آنجلوتی را در رئال مادرید انجام می دهد.

وی در گفتگو با یک روزنامه فرانسوی افزود: من انگیزه های زیادی دارم تا تمام توانم را به کار گیرم و پاسخ اعتمادی که به من نشده است را بدهند و قبل از هر چیزی باید بگویم من یک فرد رقابت کننده هستم و این حس رقابتی را در خود می جویم.

وی در ارائه آمال و آرزو هایش برای مربی گری گفت: تیم من تیم متعادلی خواهد بود ولی بازی تهاجمی را از خود ارائه می دهد. سبک بازی من ساده ول کاملا تهاجمی است. کسب اعتماد به من کار ساده ای نیست ولی وقتی به کسی اعتماد می کنم، آن ها می توانند از آن بهره ببرند.

میخواهم همچنان به پیشرفت ادامه دهم، می دانم برای این کار ساخته شده ام، تا اطلاعات را منتقل کنم و مفید و کاربردی باشم و هر زمان که تیمی را هدایت می کنم، من حس می کنم توانایی بسیاری دارم و باعث واکنش نشان دادن من می شود و می توانم در کمال آرامش اوضاع را پیش ببرم و دوست دارم همه چیز را تست کنم و ببینم آیا می توام به آرزوهایم دست یابم و به عنوان یک سر مربی به کجا می رسم.

در حال حاضر دستیار آنچلوتی هستم، شاید روزی هم به سر مربی گری رئال مادرید برسم. من در کنار آنجلوتی درس های زیادی می آموزم، اگر آنجلوتی نبود، من هیچوقت به رئال نمی آمدم.