به گزارش پارس به نقل از فارس، پل پوگبا که در حال حاضر در خط میانی یوونتوس می درخشد، بازیکنی است که الکس فرگوسن او را کشف کرد و به تیمش برد.

مدتی بعد اما پوگبا که دوست داشت در بازی های بیشتری در منچستریونایتد به میدان برود اعتراض کرد و فرگوسن هم عذر او را خواست تا این بازیکن جوان و فرانسوی راهی یوونتوس شود. اکنون که یونایتدها در خط میانی با مشکل های زیادی روبه رو هستند، شاید یکی از پشیمانی های سران این تیم این باشد که پوگبا را خیلی ساده از دست دادند.

زین الدین زیدان در مورد حضور پوگبا در یوونتوس گفت: او آنقدر بازیکن خوبی است که به زودی می تواند خود را در بین سه بازیکن برتر دنیا جای دهد. او هنوز جوان است و با تلاش زیاد می تواند خود را به بالاترین افتخارها برساند. به عقیده من پوگبا می تواند روزی توپ طلا را به دست آورد.

زیدان در مورد اینکه آیا رئال مادرید به خرید این بازیکن علاقمند است نیز گفت: همه تیم ها او را می خواهند. بازیکن خوبی است که بردن توپ طلا می تواند زندگی اش را تحت تاثیر قرار دهد. من نیز پیش از کسب توپ طلا در سال ۱۹۹۸ در جام جهانی قهرمان شده بودم. بله، باید بگویم آن جایزه زندگی ام را تغییر داد.