به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حسین عبداللهی در خصوص پرونده محسن قهرمانی عنوان کرد: « بررسی پرونده آقای قهرمانی مراحل نهایی خود را در کمیته انضباطی طی می کند اما هنوز رایی در این خصوص صادر نشده است. »

وی افزود: « رسیدن این پرونده به مراحل نهایی به این مفهوم است که مستندات کامل شده و باید در این باره تصمیم نهایی اتخاذ شود. تصمیم گیری نهایی و اعلام رای نیز بعد از چند جلسه آینده اعضای کمیته انضباطی صورت خواهد گرفت و نهایتاً تا اواخر هفته آینده رای پرونده محسن قهرمانی صادر می شود. »

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه غلامرضا بهروان اعلام کرده پرونده محسن قهرمانی ادله محکمه پسندی ندارد، گفت: « هر کسی می تواند اظهارنظر کند و ما نمی توانیم مقابل اظهارنظر دیگران را بگیریم اما همه باید بدانند مرجع تصمیم گیرنده و صادرکننده رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است نه بخشی دیگر. »

محمد رویانیان گفته است « اگر قهرمانی تبرئه شود فدراسیون و فوتبال پاک زیر سوال می روند. » " آیا اظهارنظرهای اینچنینی روی کمیته انضباطی تاثیر می گذارد؟ " ، عبداللهی در پاسخ به این پرسش گفت: « در کمیته انضباطی اگر به این نتیجه برسیم که مستندات علیه فردی نیست به گفته ها و مصاحبه ها توجه نمی کنیم. در پرونده قهرمانی هم مانند دیگر پرونده ها مستندات مهم است و اگر مستندات علیه او نباشد تبرئه خواهد شد و اگر هم مستندات وجود داشته باشد حکم را طبق قانون صادر می کنیم. »