به گزارش پارس به نقل از تسنیم؛ یونس شاکری در مورد جدایی اش از پرسپولیس و پیوستن به پدیده شاندیز، عنوان کرد: شب گذشته رضایت نامه خود را از پرسپولیس گرفتم و قرار شد به صورت قرضی و به مدت ۴ ماه در پدیده بازی کنم.


وی ادامه داد: متاسفانه شرایط در پرسپولیس طوری شده بود که مجبور به جدایی شدم. مهاجمی به پرسپولیس آمده بود که قرار بود به بازی گرفته شود و من هم نمی خواستم یا نیمکت نشین باشم و یا در لیست ۱۸ نفره قرار نگیرم به خاطر همین تصمیم گرفتم به شهر خودم بیایم. پیشنهاد مالی مس کرمان بهتر بود ولی می خواستم در شهر خودم باشم.


مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در نیم فصل ۳ مهاجم از این تیم جدا شدند، گفت: در مورد دیگران نمی توانم صحبت کنم اما خودم می خواستم جایی باشم که بازی کنم و خانواده ام در رفاه کامل باشند. ۲ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم روزی با قدرت برمی گردم. مطمئن باشید در پدیده کمتر از ۱۰ گل نمی زنم و می خواهم با این آمار برگردم.


شاکری با بیان اینکه از ۶ تیم لیگ برتری پیشنهاد داشته، گفت: در شهر خودم راحت تر بودم، حتی با مس کرمان هم قرارداد داخلی بستم اما پشیمان شدم. مسلماً بازی در لیگ یک از لیگ برتر سخت تر است و اینطور نیست که برای خوشگذارانی به پدیده رفته باشم.