سریال های آی فیلم در ایام سوگواری محرم مشخص شدند. آی فیلم انگلیسی سریال «زمانی برای عاشقی» را در انگلیس دوبله کرده و به همین مناسبت روی آنتن خواهد برد. همچنین؛ علاوه بر «نفس گرم» که به تازگی با صدای دوبلورهای سوری به عربی برگردانده و آماده پخش شده، آی فیلم عربی «معصومیت از دست رفته» را هم در جدول پخش خود قرار داده است.

آی فیلم انگلیسی «زمانی برای عاشقی» را برای مخاطبانش نمایش می‌دهد

پخش سریال تلویزیونی «زمانی برای عاشقی» به نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و کارگردانی محمدحسین لطیفی با فرارسیدن ماه محرم، از کانال انگلیسی شبکه آی فیلم آغاز می شود.

مجموعه تلویزیونی «زمانی برای عاشقی» که به سفارش آی فیلم در انگلستان به انگلیسی دوبله شده ، برای اولین بار از آنتن کانال انگلیسی این شبکه در معرض نگاه مخاطبان این شبکه در جهان قرار خواهد گرفت.

این سریال تلویزیونی که در محرم سال 1392 از شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی پخش شد، با حال و هوای تعزیه و عزاداری برای سیدالشهدا(ع)، برای نمایش از کانال انگلیسی آی فیلم در نظر گرفته شده است.

سریال تلویزیونی «زمانی برای عاشقی» داستان حاج‌مرتضی، بازاری خوشنام و دینداری است که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می‌کند. او تصمیم می‌گیرد به حال و هوایی که سال‌ها از آن غفلت کرده، بازگردد.

فرهاد قائمیان نقش حاج مرتضی را برعهده داشته و رضا رویگری، عنایت شفیعی،علیرضا اوسیوند، حمید ابراهیمی،مهدی فقیه، نصرت میرعظیمی، کاظم هژیرآزاد،ا حمد علامه دهر،محمود مقامی، زهره حمیدی، امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی، زهرا سعیدی  لیلا بلوکات، نفیسه روشن و سعیده عرب دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه تلویزیونی زمانی برای عاشقی، از جمعه 31 شهریور مصادف با اول محرم ساعت 23:30 از کانال انگلیسی آی فیلم روی آنتن می رود و تکرار آن نیز در سه نوبت، ساعت های 05:30، 11:30 و 17:30روز بعد  پخش خواهدشد.

«معصومیت از دست رفته» در قاب آی فیلم عربی

  مجموعه تلویزیونی «معصومیت از دست رفته» نیز همزمان با ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) از کانال عربی آی فیلم به نمایش گذاشته می شود.

داستان این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی داوود میرباقری، به سده نخست هجری برمی‌گردد و با محوریت شخصیتی به نام شوذب شکل می‌گیرد.

شوذب از یاران امام علی(ع) بوده، اما  اکنون خزانه‌دار کوفه و امویان شده است. میرباقری شوذب را در میانه عشق بین دو زن ترسیم می‌کند.

اولین زن ماریا است که زمانی مسیحی بوده است و خاطرات شیرینی از دوران خلافت علی(ع) دارد که به منزل آنها سر می‌زده است و دستگیر فقر و تنگدستی‌شان بوده است. دیدن شوذب، ماریا را به یاد علی(ع) می‌اندازد و همین به تدریج علاقه او را به شوذب شکل می‌دهد. ماریا که پس از مرگ مادر به دیر سپرده شده و راهبه مسیحی است، دل در گرو عشق شوذب دارد. شوذب نیز گرفتار عشق ماریا می‌شود.

 زن دوم یک یهودی است به نام حمیرا که با شمایل کولی‌وار خویش، دل شوذب را می‌فریبد و او را به تدریج با وسوسه به راه یابی بیشتر به دستگاه خلافت امویان، از ایمان دور می‌سازد.

امین تارخ در نقش شوذب، فریبا کوثری در نقش ماریای نصرانی، سارا خوئینی‌ها در نقش حمیرا، امین زندگانی، عزیزالله هنرآموز، حدیث فولادوند، انوشیروان ارجمند و داریوش فرهنگ در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

«معصومیت از دست رفته» از چهارشنبه 29 شهریور، هر شب ساعت 21  روی کانال عربی آی فیلم قرار می گیرد و تکرار آن نیز در ساعت های 05:00، 11:00 و 17:00 روز بعد پخش خواهدشد.