شماره جدید ماهنامه علمی تخصصی «مدیریت رسانه» مقالاتی نظیر «نسبت شناسی رسانه‌های اجتماعی و انتخابات پیش رو»،«واکاوی مفهوم پوسترهای سیاسی ایران از منظر مکتب فرانکفورت»،«چگونگی طراحی کمپین‌های سیاسی هوشمند»، «نگره‌ای بر مدیریت رسانه انتخابات»،«تأثیر رسانه‌های جمعی بر شکل‌دهی افکار عمومی در انتخابات» را پیش‌روی مخاطبان خود قرار می‌دهد.

«خودارجاعی از سوی سیاستمداران در توییتر» و «تشریح شخصیت دونالد ترامپ از طریق سبک ارتباطی» دو مقاله‌ای است که توسط سمیه خردیار و احمد نصیرایی ترجمه شده است، سرمقاله شماره بیست و نهم مدیریت رسانه با عنوان «درنگی بر تلگرامی شدن » را محسن سلگی نگاشته است.

محمدرضا اصنافی، محمدمهدی فرهنگی، ساناز باحجب قدسی و محمدرضا مایلی، سارا مسعودی، محمدصادق دهنادی، مرضیه اکبرزاده مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر در آورده‌اند.

در پایان نیز مقاله انگلیسی با عنوان «Responsive elections: The effect of public on political campaign» باز نشر شده است، مجله علمی تخصصی «مدیریت رسانه» به مدیر مسئولی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند شماره 29 و هر کدام از نسخه‌های قبلی این ماهنامه را از فروشگاه کتاب الکترونیک «فیدیبو» یا «کتابراه» خریداری کنند.