هفته پنجم از اکران فیلم های نوروزی با توجه مخاطب به فیلم های کمدی ادامه یافت. در این هفته فیلم های اجتماعی هم رونق بهتری پیدا کردند و فیلم «سه بیگانه» بدون هیچ تبلیغی توانست به مرز ۲ میلیارد فروش برسد.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: در این هفته فیلم های اجتماعی رونق بهتری داشتند. فیلم «یک روز بخصوص» به فروش ۱ میلیاردو ۵۵ میلیون رسید. فیلم «آباجان» نیز به فروش ۱ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان دست یافت.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «سه بیگانه» گفت: این فیلم بدون هیچ تبلیغاتی به اکران خود ادامه می دهد و تاکنون به فروش ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده که ظرف روزهای بعد به فروش ۲ میلیارد رسید.

فیاض هوشیار پارسیان درباره فروش فیلم «ماجرای نیمروز» گفت: فیلم در تهران فروش ۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومانی را تجربه کرد و در شهرستان به فروش ۱میلیارد و ۳۰ میلیون ترسید و در کل فروش فیلم به ۳ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است. 

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فیلم های کمدی این دفتر گفت: فیلم «خوب بد جلف»دهمین هفته نمایش خود را سپری می کند و در تهران به فروش ۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون و در شهرستان به ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون رسید که در کل به فروش ۱۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دست یافت. 

وی درباره «گشت ۲» توضیح داد: فیلم در تهران به فروش ۷ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم ۱۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دست یافته است.