حامد لک از رد پیشنهاد اروپایی خبر داد. او در مورد شرایط خود در سایپا گفت:هفته گذشته با  من تماس گرفته شد و عنوان شد یک تیم از اسکاندیناوی من را می خواهد که با شرایطی که در سایپا دارم آن را قبول نکردم و حتی جدی هم نگرفتم. من از حضور در سایپا راضی هستم و با آرامش کارم را می کنم پس نیازی نیست که تیم خود را تغییر دهم.

وی افزود: در ضمن مطلع شدم که چون برای دو تیم در این فصل بازی کردم نمی توانم به تیم سومی بروم. اگر هم قانونی بود و شرایطی بود بازهم از سایپا جدا نمی شدم چون اینجا شرایطم خوب است.سایپا در ادامه فصل شرایط بهتری در جدول پیدا خواهد کرد و فکر می‌کنم چند رتبه دیگر در جدول بالا بیاییم. هنوز تیم رضایت آقای فرکی را جلب نکرده است اما بازیکنان خوبی داریم که مطمئن هستم می توانیم نتایج بهتری بگیریم.

دروازه‌بان سایپا در خصوص دیدار با تراکتورسازی نیز گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است و مربی بزرگی هم دارد.بازی برای هر دو تیم بازی  سختی است چون ما هم تیم خوبی هستیم و به راحتی بازنده نمی‌شویم. من یک قهرمانی با تراکتورسازی آورده ام و خاطرات خوبی با تراکتورسازی دارم.

لک  در ادامه تاکید کرد: من ملی پوش نیستم ولی آرزو دارم به تیم ملی دعوت شوم. اما به عنوان یک عضوی از فوتبال می گویم باید قدر این مربی بزرگ را بدانیم و او را تحت هر شرایطی حفظ کنیم. اگر کی روش را از دست بدهیم نمی توانیم چنین مربی بزرگی را دوباره به دست بیاوریم . امیدوارم مشکلات حل شود و او کارش را انجام دهد چون همه فوتبالی ها در این مقطع حساس نگران تیم ملی هستند.