برنامه تلویزیونی "سه ستاره" 10 روز آینده آغاز می شود.

این برنامه ویژه نوروز 1396 تولید می شود اما پخش آن مانند سال گذشته زودتر از زمان تحویل سال آغاز می شود.

"سه ستاره" را احسان علیخانی اجرا و تهیه کنندگی می کند و به ترتیب از قسمت های آغازین آن، نامزدهای بخش های مختلفی همچون بازیگری زن، بازیگری مرد، کارگردانی، برنامه کودک، برنامه های ترکیبی، برنامه های مذهبی و دیگر برنامه های تلویزیون را در مدت زمان یک سال گذشته اعلام می کنند.

 

احسان علیخانی

در "سه ستاره" شبکه 3 برگزیده های هر بخش، با رای مردم انتخاب می شوند و در ویژه برنامه تحویل سال، از آن ها برای حضور در برنامه دعوت می شود و تندیس "سه ستاره" را از سوی بیننده های تلویزیون به آن ها اهدا می کنند.

سال گذشته برنامه "سه ستاره" تنها به معرفی نامزدهای هر بخش و در نهایت برگزیده ها اختصاص پیدا کرد و اتفاق خیلی ویژه ای که حال و هوای نوروز و فصل بهار را به همراه داشته باشد، در آن رخ نداد. 

 

احسان علیخانی

با در نظر داشتن تجربه موفق احسان علیخانی در برنامه سازی که سال ها با تولید برنامه "ماه عسل" به مخاطبان ثابت شده، انتظار می رود این مجری اتفاق غافلگیرکننده و هیجان انگیزی را برای برنامه نورورزی اش رقم بزند و فراتر از مرزهای معرفی چند نامزد و برگزیده های بخش های مختلف تلویزیون در یک سال گذشته، قدم بردارد.

ده روز آینده و با آغاز برنامه "سه ستاره" مخاطبان می توانند اطلاعات بیشتری درباره روند برنامه جدید علیخانی به دست آورند و متوجه می شوند که روند موجود، تا چه اندازه با سال گذشته تفاوت دارد.