سهیل سلیمانی تهیه کننده برنامه صبحگاهی شبکه دو گفت:‌ با توجه به این که سریال «هشت و نیم دقیقه» جزو کارهای پر بیننده شبکه دو بود در برنامه اول «باصبح» میزبان این دو نفر از عوامل کار خواهیم بود.

او درباره خواننده تیتراژ برنامه  گفت: مجید اخشابی قطعه ای را به عنوان تیتراژ اول «باصبح» اجرا کرده است که از فردا شنونده آن هستیم.

سلیمانی در ادامه افزود: رویکرد اصلی این برنامه فراهم کردن یک فضای شاد و پرانرژی برای بینندگان و انتقال حالی خوب برای آغاز روز به مخاطبان خواهد بود. این برنامه با سه رویکرد امید، مهربانی و لبخند طراحی شده و شعار اصلی آن «حس خوب سحرخیزی» است. قرار است با همراهی بینندگانمان روزی خوش را آغاز کنیم. آغازی سرشار از انرژی و لبخند. همراه با امید و آماده شدن برای روزی دیگر.

تهیه کننده «باصبح» خاطرنشان کرد: رضایت مخاطبان و توجه به فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی و القای حس خوب در ابتدای روز از جمله مواردی است که توجه ویژه‌ای به آن خواهیم داشت. ما در برنامه «باصبح» قصد داریم نشاط و انرژی را به بینندگانمان انتقال دهیم و برای تحقق این هدف تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

«با صبح» عنوان برنامه‌ای صبحگاهی است که از فردا بیستم آذر شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی و با اجرای عبدالله روا به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

عوامل این برنامه عبارتند از:تهیه کننده، طراح و کارگردان: سهیل سلیمانی؛ شورای سردبیری: افشین صادقی‌زاده و حسام‌الدین مقامی کیا؛ مجری: عبداله روا؛ مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری شارو؛ کارگردان آیتم‌ها: نیلوفر سعیدی؛ تصویربردار: وحید بصائری؛ تدوین: محمد مقدم وامید مهدوی؛ گرافیک: رضا وارسته؛ طراح لوگو: ترانه میلادی؛ فضای مجازی: شهرزاد عبدیه؛ دستیار تولید: غضنفر نوروزی؛ مدیرروابط عمومی: لیلا سلمانی.