این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره کار تلویزیونیِ جدیدش عنوان کرد: در حال حاضر مشغول یک مجموعه 15 قسمتی برای ماه محرم هستیم که امیدواریم هرچه زودتر به اتمام برسد.

وی افزود: این مجموعه قرار است در ماه محرم در شبکه یک یا سه سیما به روی آنتن برود.

جوهرچی درباره حضورش در افتتاحیه اولین پایگاه علمی ورزش صبحگاهی مشهد عنوان کرد: خوشبختانه شاهد افتتاح اولین پایگاه علمی ورزش صبحگاهی در مشهد هستیم، به هر حال چند سالی هست که ورزش صبحگاهی و ورزش همگانی در بسیاری از کشورهای دنیا نهادینه شده است و این موضوع اتفاق بسیار خوبی است. استقبال مردم عزیز از این رشته ورزشی آن هم در ساعت 5 صبح بسیار ارزشمند است و اینکه ورزش صبحگاهی باعث نشاط و شادابی می‌شود، هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی درباره تاثیر ورزش در روند کار بازیگران اظهار کرد: بیشتر بازیگران اهل ورزش هستند و مهم‌ترین موضوعی که بازیگران می‌بایست در نظر داشته باشند، توجه زیاد به امر ورزش است تا بتوانند در نقش‌های گوناگون بازی کنند و خوشبختانه ما در میان بازیگران ورزشکاران خوبی داریم

این بازیگر درباره ورزش کردن خود در طول روز اظهار کرد: معمولا به دلیل فیلم برداری و حضور در سرکار، بعد از ظهرها به ورزش و تمرین می‌پردازم.