باربد بابایی کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی "شب کوک" با اشاره به سری جدید برنامه «شب کوک» گفت: تا یک ماه آینده وارد مرحله پیش تولید اصلی برنامه «شب کوک» می شویم.

 
وی ادامه داد: هم اکنون در حال تماشا و مشخص کردن فیلم های شرکت کننده ها هستیم تا در سری جدید برنامه از آن ها استفاده کنیم. 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به داوران برنامه «شب کوک» تصریح کرد: در سری قبل برنامه «شب کوک»، فریدون آسرایی، مهدی یغمایی، فرهاد برنجان و پوریا حیدری در بخش داوری فعالیت می کردند که درباره حضور داشتن یا حضور نداشتن آن ها در سری جدید این برنامه، هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در سری جدید برنامه «شب کوک» نیز بنده کارگردانی را بر عهده دارم و هادی دمیرچی تهیه کننده است.

گفتنی است، در برنامه شب کوک که به طور معمول در قالب مسابقه ای تلویزیونی برگزار می شود، تعدادی از جوانان علاقه مند به عرصه موسیقی و خوانندگی حضور پیدا می کنند و با خواندن قطعه ای، مورد قضاوت داوران و همچنین مخاطبان برنامه قرار می گیرند و در صورت کسب درجه قبولی، به مراتب بالاتر دست پیدا می کنند. 
 
همچنین شرکت کنندگان در این برنامه، پیش تر فیلم اجرای خود را برای برنامه ارسال می کنند و در صورتی که در بررسی های صورت گرفته، از شرایط حضور در شب کوک برخوردار باشند، از آن ها دعوت به عمل می آید.