سریال «یکتا» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو در مرحله پیش تولید قرار گرفته یک ملودرام خانوادگی 26 قسمتی است که از اول اردیبهشت ماه در مرحله تولید و انتخاب بازیگر قرار می گیرد.

بر اساس این خبر بهروز مفید تهیه کننده، شهرام شاه حسینی کارگردان، علی دادرس و آزیتا ایرایی به عنوان فیلمنامه نویس در  پروژه «یکتا» حضور دارند.

یکتا با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیر گذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می پردازد.پیش بینی زمان پخش این سریال از شبکه دو سیما، پاییز امسال در نظر گرفته شده است.

*روایت شبکه دو از سال‌های دفاع مقدس در «آرام می‌گیریم»

همچنین پیش تولید سریال «آرام می گیریم» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و مشارکت انجمن سینمای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، آغاز شد.

این سریال 42 قسمتی را که در حوزه دفاع مقدس ساخته می شود روح الله سهرابی کارگردانی و فرهاد گلی تهیه خواهد کرد. فریدون فرهودی و فروغ فروهیده این سریال را نوشته اند تا مخاطبان شبکه دو بیشتر با فعالیت و تلاشهای ایثارگرانه کسانی که امنیت مرزهای کشور را تامین می کنند، آشنا شوند.

توجه به دفاع مقدس و نقش رزمندگان دیروز و مدافعان فعال امروز مرزهای ایران در ایجاد امنیت در کشور و آرامش در خانواده ها از موضوعات در نظر گرفته شده برای این سریال است.

طبق برنامه ریزی انجام شده، «آرام می‌گیریم»، نیمه دوم سال از شبکه دو روی آنتن خواهدرفت.