به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس کشور و رئیس پنجمین جشنواره مد و لباس فجر ؛ با اشاره به استقبال گسترده از نمایشگاه مد و لباس فجر گفت: با وجود اینکه این نمایشگاه تخصصی و مختص فعالان این حوزه بود، اما سایر بخش‌ها نیز مانند بخش صنعتی و موسسات فرهنگی هنری، حضور و استقبال قابل توجهی داشتند.

 
وی افزود: چنین استقبالی را خودم هم انتظار نداشتم. خوشبختانه جشنواره مسیر خود را پیدا کرده و هر سال بهتر و حرفه‌ای‌تر به کار خود ادامه می‌دهد.
 
قبادی با اشاره به استقبال از بخش نمایش جشنواره گفت: استقبال از نمایشگاه موجب شگفت‌زدگی ما شد. همچنین نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی نیز از بخش‌های شلوغ جشنواره بوده است و مواد آموزشی و استقبال از آن بر مخاطب موثر است.
 
رئیس پنجمین جشنواره مد و لباس فجر در ادامه اظهار داشت: مسابقه زنده طراحی لباس هم امسال به جشنواره اضافه شد و از بخش‌هایی بود که به شدت از آن استقبال شد. تعداد زیادی شرکت‌کننده در روز نهایی این مسابقه شرکت کردند که در میان آن‌‌ها بازیگرانی چون صبا کمالی، تینا آخوند‌تبار،‌ سحر منجزی، حسام نواب صفوی و ... حضور و شرکت داشتند.
 
قبادی در خصوص سطح کیفی جشنواره امسال عنوان کرد: جشنواره امسال نه تنها از نظر من بلکه به تایید و گواه بسیاری از کارشناسان، با ارتقای کیفی خوبی برگزار شده و نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
 
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در پایان ضمن اشاره به ارتباط طراحان تولیدکنندگان و مردم گفت: ارتباط بین بازدیدکنندگان و طراحان و تولیدکنندگان به خوبی شکل گرفته و با ثبت آدرس الکترونیکی طراحان، فضای ایجاد تعامل و ارتباط تجاری را میان آنها برقرار کرده‌ایم.
 
گفتنی است؛ پنجمین جشنواره مد و لباس فجر از 10 الی 20 اسفند ماه در تالار وحدت در حال برگزاری است. ساعات بازدید از 10 صبح الی 20 خواهد بود.