به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون  در خصوص آخرین وضعیت «مالاریا» جهت اکران گفت: درخواست پروانه نمایش دادیم و منتظر جواب هستیم. فقط چند روز گذشته مصاحبه‌ای را مبنی بر حذف صحنه‌های موبایلی فیلم کردم که ظاهرا صحبت‌های من به شکل درستی بیان نشده. یعنی در مصاحبه‌ای که با یکی از خبرنگاران سینمایی داشتم گفتم که بخشی از صحنه‌های موبایلی فیلم «مالاریا» حذف خواهد شد نه اینکه تمام صحنه‌های موبایلی را حذف می‌کنیم.

 
وی در مورد آخرین وضعیت «کافه پولونیا» به نویسندگی و کارگردانی عباس رافعی بیان کرد: رافعی در حال بازنویسی نهایی «کافه پولونیا» است و طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده به احتمال فراوان اردیبهشت سال آینده کلید زده خواهد شد.
 
ردایی در خصوص حضور «کافه پولونیا» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: باید ببینیم با توجه به  شرایط جشنواره امسال آیا «کافه پولونیا» را به جشنواره فیلم فجر سال آینده بدهیم یا ندهیم! چون شرایط بد و یک طرفه جشنواره سی و چهارم فیلم فجر ما را اذیت کرد  و بیشتر پی بردیم که بخش خصوصی حمایت نمی‌شود و به فیلم‌های سفارشی بیشتر توجه می‌شود.
 
وی افزود: اگر قرار است «کافه پولونیا» را با هزینه پایین و با صرفه‌جویی کامل و یا سفارشی و دولتی بسازیم حتما به جشنواره فیلم فجر خواهیم داد و مطمئنیم اتفاقات خوبی برایش خواهد افتاد. اما اگر با هزینه های بخش خصوصی ساختیم نباید منتظر رخدادی مثبت باشیم.
 
وی ادامه داد: البته روی صحبت من به بخش تهیه‌کنندگی و بهترین فیلم ربط پیدا می‌کند. چون بخش‌های دیگر مانند کارگردانی و ... تخصص من نیست و به این جهت ورود پیدا نمی‌کنم.
 
این تهیه‌کننده با بیان این مطلب که فیلم «بادیگارد» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نادیده گرفته شد عنوان کرد: به شخصه به اینکه فیلم «بادیگارد» در جشنواره فیلم فجر دیده نشد و حق مطلب را در مورد آن ادا نکردند انتقاد دارم.
 
ردایی در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص حضور فیلم «سه بیگانه» در جشنواره بین المللی فیلم فجر و اکران عمومی آن خاطر نشان کرد: فیلم را به جشنواره بین الملل نخواهیم داد، پخش آن نیز بر عهده دفتر رسانه فیلمسازان با مدیریت حبیب اسماعیلی است که تصمیمات لازم را خواهد گرفت.
 
بعد از اتمام مصاحبه با ردایی با حبیب اسماعیلی در مورد اکران «سه بیگانه» تماس گرفتیم که گفت: تمام شرایط فیلم‌هایی که قرار است در اکران نوروزی قرار بگیرند را می‌سنجیم  و  باید ببینیم به چه نتیجه‌ای خواهیم رسید اما در حال رایزنی برای اکران نوبت دوم هستیم که احتمالا این اتفاق خواهد افتاد.