به گزارش پارس به نقل از ایسنا محمدرضا علیمردانی ضمن بیان این مطلب گفت: بسیاری از مردم ایران با تماشای این سریال، مازندرانی‌ها را مردمی خونگرم و شاد و خانواده دوست می‌دانند و برخلاف نگاه بدبیانه برخی از افراد که این مجموعه را توهین به فرهنگ بومی این منطقه می دانند اتفاقا این سریال در بین مردم مازندران به شدت محبوب است.

وی درباره نقش بائو اظهار کرد: در ظاهر، این شخصیت کمی عبوس و بداخلاق به نظر می‌رسد که البته نوع گریم هم در ایجاد این تصور بی تاثیر نیست اما به تدریج مخاطب متوجه می شود که بر خلاف ظاهر خشن، بائو شخصیت بانمک و جذابی دارد که به ویژه وقتی در کنار نقی و ارسطو قرار می‌گیرد این جذابیت بیشتر به چشم می‌آید.

علیمردانی درباره حضور خود در سریال "پایتخت" می‌گوید: دوستی من با محسن تنابنده به زمان دانشجویی برمی‌گردد و هادی کاظمی دوست مشترک ما، مرا برای حضور در این سریال به محسن تنابنده معرفی کرد.

وی افزود: مادر من اهل مازندران است و من لهجه و برخی رفتارهایی که در کاراکتر بائو می‌بیند را از خانواده مادری‌ام وام گرفتم.

بازیگر نقش بائو درباره نام این شخصیت گفت: بائو اسم یکی از اقوام مازندرانی است و ما در فوتبال هم یک بازیکن خوبی به اسم میثم بائو داریم. ایفای نقش این شخصیت و اساسا بازی در سریال پایتخت که یکی از آثار خوب تلویزیونی است برای من یک افتخار و شانس حرفه ای بود که از این بابت خدا را شاکرم.